شناسهٔ خبر: 67345304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خراسان شمالی کشف شد 

بجنورد-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از رسیدگی به پرونده قاچاق گازوئیل خبر داد و گفت: ۲ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۴۷۴ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بجنورد رسیدگی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان شمالی، کامران ملکی صادقی روز دوشنبه اظهار کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۴۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده های نفتی گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد افزود: شعبه همچنین با توجه به موجود نبودن کالا متهم را به پرداخت ۴۷۴ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال بهای مال از دست رفته محکوم کرد.

برخورد با عرضه خارج از شبکه آرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی همچنین از محکومیت ۴۵۰ میلیون ریالی برای یک نانوایی به علت عرضه خارج از شبکه آرد خبر داد و گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۳۶ کیسه آرد در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بجنورد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام به توزیع آرد در شبکه رسمی واحد متخلف را به پرداخت ۴۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ملکی صادقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان بجنورد در بازرسی از یک نانوایی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

نظر شما