شناسهٔ خبر: 67345281 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

لحظه بمباران جنون‌آمیز شهر غزه توسط جنگنده‌های صهیونیستی

مهر

منابع فلسطینی امروز تصاویری از لحظات بمباران وحشیانه و جنون آمیز شهر غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، دفتر اطلاع رسانی دولت غزه با صدور بیانیه‌ای ضمن اشاره به میزان جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شهر رفح واقع در جنوب این منطقه تاکید کرد که ویرانگری صهیونیست‌ها در رفح به شکلی جنون آمیز ادامه پیدا می‌کند.

این گزارش تاکید کرد که استان‌های مرکزی غزه نیز همچنان هدف حملات موشکی قرار دارند و صهیونیست‌ها مراکز آنروا را هدف حمله قرار می‌دهند. بنا بر اعلام دولت غزه، اشغالگران صهیونیست از آنجا که نتوانسته‌اند هیچگونه دستاورد میدانی برای خود محقق کنند، این اقدامات جنون آمیز را انجام می‌دهند.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز گذشته با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی را اعلام کرد. بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، ۳۷ هزار و ۵۹۸ نفر به شهادت رسیده‌اند. همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۸۶ هزار و ۳۲ نفر رسیده است.

نظر شما