شناسهٔ خبر: 67345278 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

امید فومن صنعت گلپایگان چگونه چهار استاندارد بین المللی را کسب کرد؟

شرکت امید فومن صنعت گلپایگان به نوبه خود، دارای سه برند امید رهپو و امیدران شیمی و axurtek است که نشان از اعتماد مردم به این برند خواهد بود. واحد تولیدی امید رهپو و امیدران شیمی که زیر مجموعه‌های شرکت امید فومن صنعت هستند، ثبت 1417 تولید کننده همراه با انواع مایعات خودرو با 13 نوع محصول، با بالاترین کیفیت ممکن در حال فعالیت‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امید فومن صنعت گلپایگان، از معدود واحدهای تولیدی است که توانسته است چندین استاندارد ملی و بین‌المللی را با هم کسب کند. ISO 9007، ISO 14001، OHSAS 18001 و همچنین  IMS از RCBH آلمان از جمله استاندارهای بین‌المللی هستند که این شرکت توانسته کسب کند. ضمن چنین دستوردهایی در زمینه استاندارد بودند، "امید فومن صنعت گلپایگان" به عنوان اولین شرکت تولید کننده روغن ترمز خودرو در غرب کشور و در کل استان اصفهان شناخته می‌شود.

این شرکت به نوبه خود، دارای سه برند امید رهپو و امیدران شیمی و axurtek است که نشان از اعتماد مردم به این برند خواهد بود. واحد تولیدی امید رهپو و امیدران شیمی که زیر مجموعه‌های شرکت امید فومن صنعت هستند، ثبت 1417 تولید کننده همراه با انواع مایعات خودرو با 13 نوع محصول، با بالاترین کیفیت ممکن در حال فعالیت‌اند. این واحدها زیر مجموعه‌ی استاندارد ملی ایران می‌باشند. انواع مایعات مورد نیاز خودرو در این واحدهای تولیدی و زیرمجموعه‌های آن، تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

روغن ترمز، ضد یخ، آب رادیاتور، شیشه‌شوی تابستانه و زمستانه، اسپری داشبورد و لاستیک، مکمل بنزین، اکتان بوستر و .... از جمله محصولات تولیدی این شرکت محسوب می‌شود. جهت اطلاع بیشتر می‌توانید این قسمت کلیک کنید. ضمن ورود به سایت شرکت "امید فومن صنعت گلپایگان" می‌توانید گزارش تصویری از روند روبه رشد این شرکت ببینید.

 

پایان رپرتاژ آگهی

نظر شما