شناسهٔ خبر: 67345251 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وضعیت مطلوب پیشرفت قطعه ۶ آزادراه تبریز _ ارومیه

خبرگزاری صدا و سیما

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: پیشرفت قطعه ۶ آزادراه تبریز _ ارومیه نسبت به دو ماه قبل چشمگیر و مطلوب است.

صاحب‌خبر -

وضعیت مطلبوب پیشرفت قطعه ۶ آزادراه تبریز _ ارومیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای آذربایجان شرقی تراب محمدی در بازدید از قطعه ۶ آزاد راه تبریز _ ارومیه افزود: این طرح نسبت به دو ماه قبل پیشرفت چشمگیر داشته و پیمانکار طرح با تامین ماشین آلات بیشتر به سرعت طرح افزوده است.
وی ادامه داد: تا ۲ ماه آینده آسفالت مرحله اول اجرا شده و در خصوص موانع مربوط به نقاط اتصالِ آن به اتوبان شهید کسایی و آزاد راه سهند _ تبریز بررسی‌های لازم انجام و در راستای حل آنها قدم‌هایی برداشته می شود.
محمدی تاکید کرد: با احداث این آزادراه از ترافیک موجود در اتوبان شهید کسایی، کمربندی میانی و بخش مرکزی تبریز کاسته خواهد شد.

ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: در بازدید امروز میزان پیشرفت طرح نسبت به ۲ ماه قبل مورد ارزیابی قرار گرفت که این روند مثبت است.
وی افزود: عملیات زیرسازی خوب است و امیدواریم تا ۲ ماه آینده به محل اتصال آزاد راه سهند برسد. ذاکری افزود: مقدمات آسفالت ریزی هم فراهم شده و تا یک ماه آینده انجام خواهد شد.

برای این طرح ملی ۱۳۰۰ میلیارد تومان از سال ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ تخصیص یافته است.
وزیر راه و شهر سازی جریان در سفر خود به آذربایجان شرقی وعده اختصاص ۸ هزار تن قیر جهت استفاده در مرحله اول را داده بود که ۱۵۰۰ تن از آن محقق شده است.
این طرح ۲۸ کیلومتر است که تا امروز ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

 

نظر شما