شناسهٔ خبر: 67345186 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیش بازی آلبانی - اسپانیا؛ تشریفاتی برای لاروخا، ماموریت غیرممکن برای عقاب‌ها

آلبانی که مقابل ایتالیا و کرواسی با وجود عملکرد درخشان موفق به کسب پیروزی نشد، امیدوار است با برد مقابل اسپانیا به مرحله بعد صعود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، آلبانی و اسپانیا امشب در آخرین بازی مرحله گروهی یورو 2024 مقابل هم قرار می‌گیرند.

آلبانی با تنها یک امتیاز در رده سوم گروه B است و برای صعود باید نتیجه‌ای غیر از شکست کسب کند تا حداقل در بین تیم‌های سوم برتر قرار بگیرد. آلبانی در صورت پیروزی یا تساوی ایتالیا مقابل کرواسی، با پیروزی مقابل اسپانیا تنها برای رده سوم و قرار گرفتن در بین تیم‌های برتر رده سوم گروه‌ها شانس دارد اما در صورتی که ایتالیا مقابل کرواسی شکست بخورد، آلبانی با کسب پیروزی مقابل اسپانیا می‌تواند در رده دوم قرار بگیرد؛ به شرطی که تفاضل گل بهتری نسبت به کرواسی داشته باشد.

از سوی دیگر اسپانیا صعودش به عنوان تیم اول گروه قطعی شده و حتی در صورت شکست مقابل آلبانی و پیروزی ایتالیا مقابل کرواسی نیز صدر جدول گروه B را از دست نمی‌دهد زیرا در بازی رو در رو با آتزوری که شانس 6 امتیازی شدن را دارد، به پیروزی رسیده‌است.

بررسی تقابل‌های دو تیم در طول تاریخ، نشان دهنده برتری مطلق اسپانیا در مصاف با آلبانی است. دو تیم از سال 1886 تاکنون هشت بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که در تمام این بازی‌ها، اسپانیا پیروز شده‌است. شاگردان سیلوینیو برای صعود از مرحله گروهی، به شکستن طلسم تقابل‌ها با اسپانیا نیاز دارند. همچنین گفتنی است در هشت تقابل تاریخ دو تیم، اسپانیا 31 و آلبانی تنها 3 گل زده‌است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما