شناسهٔ خبر: 67344997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

مجوز اجرای شهرداری الکترونیک اردبیل صادر شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل از صدور مجوز اجرای شهرداری الکترونیک در اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سلامت صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل، با اشاره به مهم‌ترین لایحه شهرداری در این جلسه مبنی‌بر صدور مجوز اجرای طرح فاز نخست شهرداری الکترونیک اظهار کرد: این لایحه با موافقت اعضای شورای شهر با هدف استقرار نرم‌افزارهای نوین و هوشمند در سیستم مدیریت شهری و کاهش فساد به تصویب رسید.

وی افزود: پروژه شهرداری هوشمند در راستای حرکت به سمت شهر هوشمند، شفاف‌سازی و تکریم ارباب رجوع و خروج ساختار شهرداری از روش سنتی و رشد پاک‌دستی و بسترسازی نظارت آسان در مدیریت شهری اجرا خواهد شد.

صفری بیان کرد: اعضای شورای شهر با اختصاص ۳۰ میلیارد تومان از شهردار اردبیل خواستند تا ظرف سه ماه آینده تمام امورات مربوط به ممیزی املاک ماده صد، خدمات شهروندان، خودکار سازی ضوابط و درآمد شهروندسپاری در حوزه استعلامات صدور پروانه و پایان کار، مهندسان ناظر، بازدید آنلاین کارشناسی و سایر زیرشاخه‌ها را به‌صورت هوشمند و الکترونیکی انجام دهد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل در ادامه تشریح لوایح شهرداری تصریح کرد: پیرو بازدید دادستان محترم و اعضای شورای شهر از ندامتگاه زنان برای تجهیز کتابخانه و خرید چرخ خیاطی این مرکز اعضای شورای شهر با حمایت و مساعدت مالی موافقت کردند.

عضو شورای شهر اردبیل از صدور مجوز پروانه رایگان به ساختمان نگهداری کودکان بی‌سرپرست و ایتام خبر داد و گفت: همواره شورای شهر اردبیل حامی نهادها و مؤسسه‌های خیریه بوده است.

صفری با اشاره به بررسی و تصویب چندین لایحه‌های شهرداری مبنی‌بر رفع مشکل شهروندان گفت: دو لایحه دیگر نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون برگشت داده شد.

نظر شما