شناسهٔ خبر: 67344972 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

برپایی ۲۶ میز خدمت در ۲۶ مسجد شهر تهران به مناسبت هفته قوه قضاییه / دادستان تهران به مشکلات نمازگزاران مسجد جامع سیدالشهدا (ع) رسیدگی کرد

مسئولان دادستانی تهران به مناسبت هفته قوه قضاییه در ۲۶ مسجد در مناطق مختلف تهران حضور یافته و به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان رسیدگی کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود با حضور در مسجد جامع سیدالشهدا (ع) در منطقه ۴ تهران، با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.

صالحی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش، اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، بمناسبت هفته قوه قضاییه به اتفاق جمعی از معاونان قضایی در منطقه ۴ تهران، با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی آنان رسیدگی شد.

وی افزود: این میز خدمت قضایی بصورت همزمان در ۲۶ مسجد در مناطق مختلف شهر تهران و با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از همکاران قضایی برگزار و در این راستا به مشکلات مراجعه کنندگان رسیدگی شد.

صالحی یادآور شد: علاوه بر این برنامه، بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران ماموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضایی شهروندان اقدام کنند.

دادستان تهران تصریح کرد: معاونین دادستانی تهران علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

صالحی در پایان خاطر نشان کرد: ان شاالله با چنین اقداماتی بتوانیم گام‌های موثری در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ملت بزرگوار ایران برداریم.

لازم بذکر است که در این برنامه امام جماعت مسجد جامع سیدالشهدا (ع) نیز طی سخنرانی خود بعد از نماز مغرب و عشاء، ضمن تقدیر از سیاست قوه قضاییه مبنی بر حضور و استقرار قضات و مدیران قضایی در میان مردم و نمازگزاران، این اقدام دادستانی تهران را گامی مؤثر در راستای حل مشکلات مردم و همچنین جلب رضایت آحاد جامعه، عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما