شناسهٔ خبر: 67344661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار گالیکشن:

رسانه‌ها با انعکاس عملکرد دولت در جامعه امیدآفرینی کنند

فرماندار گالیکش با بیان اینکه دولت سیزدهم اقدامات بسیار ارزشمندی در شهرستان گالیکش انجام داده است، گفت: انعکاس صحیح این اقدامات به افکار عمومی، سبب امیدآفرینی و ایجاد شور انتخاباتی در مردم خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، محمدرضا میرنیا صبح امروز _دوشنبه چهارم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقش و جایگاه رسانه‌های ارتباط جمعی در آگاهی‌بخشی به جامعه بسیار مهم است، از این رو با توجه به انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، رسانه‌ها باید با انعکاس صحیح عملکرد نظام و دولت سیزدهم برای مشارکت حداکثری مردم در این رخداد مهم سیاسی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم اقدامات بسیار ارزشمندی در شهرستان گالیکش انجام داده است، افزود: انعکاس صحیح این اقدامات به افکار عمومی، سبب امیدآفرینی و ایجاد شور انتخاباتی در مردم خواهد شد.

فرماندار گالیکش اضافه کرد: در سه سال فعالیت دولت سیزدهم ۱۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال پروژه اقتصادی و عمرانی در گالیکش انجام شد که نتیجه آن ایجاد هزار و ۴۴۱ فرصت شغلی بوده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم چهار هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال انواع تسهیلات در گالیکش پرداخت و هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال نیز اعتبارات تملک دارایی‌های استان به این شهرستان داده شد.

میرنیا با بیان اینکه در سفر اول رئیس‌جمهور به گلستان، ۲۵ مصوبه با اعتبار پنج هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال سهم گالیکش بود که تاکنون ۶۸ درصد آن اختصاص پیدا کرده است، افزود: در سفر دوم رئیس‌جمهور به گلستان سهم گالیکش ۱۸ مصوبه با اعتبار پنج هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال بوده که در حال حاضر تخصیص نداشتیم.

وی تاکید کرد: برای انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو در شهرستان گالیکش ۷۹ شعبه اخذ رأی که ۱۵ شعبه آن سیار بوده پیش‌بینی شده است که ۲۶ شعبه آن در مناطق شهری و ۵۳ شعبه دیگر آن در مناطق روستایی مستقر خواهد شد.

فرماندار گالیکش بابیان اینکه این شهرستان آماده برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری است، افزود: هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای انتظامی و خدماتی در برگزاری این رخداد سیاسی مشارکت دارند.

نظر شما