شناسهٔ خبر: 67344533 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

اقدامات پیشگیرانه در کاهش جرایم نیروهای مسلح بسیار موثر بوده است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: حفظ و صیانت از این نیروها در حفظ اقتدار کشور در دنیا بسیار حائز اهمیت است و اقدامات پیشگیرانه سازمان قضایی در کاهش جرایم در نیروهای مسلح بسیار موثر بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به مناسبت هفته قوه قضاییه فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ سپهری راد معاون نظارت و بازرسی کل آجا، امیر سرتیپ دوم حقوق دکتر مسلم یعقوبی معاون حقوقی قوانین و امور مجلس ارتش با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و شورای معاونین سازمان دیدار کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این دیدار با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور گفت: دشمن از اقتدار نیروهای مسلح در ترس و وحشت است و به توانمندی نیروهای مسلح ایران اعتراف دارند و قدرت نظامی ایران در دنیا مطرح است.

احمدرضا پورخاقان افزود: حفظ و صیانت از این نیروها در حفظ اقتدار کشور در دنیا بسیار حائز اهمیت است و اقدامات پیشگیرانه سازمان قضایی در کاهش جرایم در نیروهای مسلح بسیار موثر بوده است.

وی از همکاری نیروهای مسلح به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه‌های پیشگیری و برگزاری کلاس‌های آگاه سازی قدردانی کرد.

در ابتدای این دیدار نیز فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از زحمات رئیس و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح در برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارتباط سازنده با نیروهای مسلح در جهت صیانت از آنها قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظر شما