شناسهٔ خبر: 67344354 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

پیام مهم مربی اسپانیایی به سرمربی استقلال رسید

در شرایطی که همچنان برخی از هواداران استقلال در تلاشند تا مربی خارجی برای تیم محبوبشان بیاید جواد نکونام در حال رتق و فتق کردن امور مربوط به شروع تمرینات استقلال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، از باشگاه استقلال و اعضای کادر فنی این تیم خبر می‌رسد «یوسو سسما» بدنساز اسپانیایی تیم استقلال و دوست قدیمی جواد نکونام در آخرین صحبتی که با وی داشته پس از اطمینان خاطر از ادامه همکاری او با این باشگاه، درباره زمان شروع تمرینات استقلال تا پیش از آغاز لیگ برتر بیست و چهارم برنامه تدوین شده تمرینی خود را به سرمربی این تیم ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید:

آندره آ استراماچونی نیامده زهرش را به استقلال ریخت

در حالی که پیشتر گفته می‌شد تمرینات استقلال قرار است از روز پانزدهم تیر آغاز شود ظرف ۴۸ ساعت گذشته این تاریخ ۴۸ ساعت به جلو آمده و عنوان شد که استقلال از سیزدهم تیر (چهارشنبه هفته بعد) تمریناتش را استارت می‌زند.

یک فرد نزدیک به جواد نکونام در این باره به خبر ورزشی گفت: «طبق برنامه جدیدی که بدنساز اسپانیایی استقلال به نکونام داده به همه بازیکنان اعلام شده روز دوازدهم در تهران باشند و از روز سیزدهم تمرینات خود را طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سر بگیرند».

ناگفته نماند؛ تیم استقلال در فصل گذشته به لحاظ بدنسازی شرایط خوبی داشت که این موضوع از سوی پیشکسوتان باشگاه بارها و بارها مورد تایید قرار گرفت و به نظر می‌رسد جواد نکونام همچنان اعتماد ویژه‌ای به بدنساز اسپانیایی اش دارد.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما