شناسهٔ خبر: 67344083 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

از اظهارات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات چه خبر؟

مژگان رساپور

سه روز مانده به برگزاری انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اخبار مربوط به کاندیداها و آخرین اظهارات‌شان را می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در برنامه تلویزیونی «بدون تعارف» از شبکه دو اظهار کرد: جامعه مقداری دچار احساس سردی و رخوت شده است. هرکس می‌تواند شور و نشاطی به انتخابات بدهد در این زمینه وظیفه دارد و مهمتر این است که بتواند تحول ایجاد کند.

این کاندید انتخابات ریاست جمهوری افزود: هیچکس به خودش نمره ۲۰ نمی‌دهد. من هرگز به خودم نمره بالا نمی‌دادم چون انتظارم از خودم زیاد بوده و هم مردم از من انتظاری بیشتری داشتند. اکنون نیز واقعیت این است که مردم ناراضی هستند. باید کاری کنیم که رضایت مردم جلب شود. همه ما در ایجاد نارضایتی شریک هستیم و نمی‌توانیم خودمان را تبرئه کنیم اما باید تلاش کنیم جبران کنیم.

پورمحمدی همچنین در نشستی که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در سالن شهید رجب‌بیگی دانشکده فنی برگزار شد، با تاکید بر اینکه  نقش مردم در جمهوری اسلامی تعیین‌کننده است،  تصریح کرد: امام راحل و رهبری انقلاب هم نقش مردم و مشارکت آنان را جدی گرفتند. نقطه قوت و برگ برنده در عرصه بین‌المللی ما مشارکت و حضور مردم است.

از اظهارات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات چه خبر؟

***

علیرضا زاکانی در برنامه گفت‌وگوی ویژه شبکه خبر، با بیان این که «از پهلوانان یاد گرفتم به قول و مرامم وفادار باشم» خود را نسبت به سایر نامزدها اصلح دانست و در عین حال بیان کرد: تا آخر محکم می‌ایستم اما اقتضای نهایی کار اقتضایی است که به نفع کشور و انقلاب است. 

وی تاکید کرد: کارنامه‌ام طی ۴۵ سال گذشته روشن است. به هیچ وجه از گذشته‌ام فرار نمی‌کنم، کاری که برخی نامزدها می‌کنند. خودم را نسبت به سایر نامزدها اصلح می‌دانم.

از اظهارات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات چه خبر؟

***

مسعود پزشکیان در گردهمایی انتخاباتی ستاد استان تهران خود که در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد، با بیان اینکه امروز در جامعه تبعیض و بی عدالتی است و تا زمانی که این تبعیض و بی عدالتی در جامعه جود داشته باشد، سرمایه اجتماعی نخواهیم داشت، افزود: ما از جوانان‌مان پشتیبانی خواهیم کرد و باید برای آنها آینده روشن بسازیم. ما باید سد تحریم را بشکنیم و کاسبان تحریم و کسانی را که از این تحریم‌ها هزاران میلیارد پول درآمد دارند ولی کسی از آنها خبر ندارد، ناامید کنیم؛ ما با پشتیبانی‌ مردم در مقابل اینها خواهیم ایستاد.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد جامع تاریخی ورامین با بیان اینکه ما هم مثل شما مردم هستیم، گفت: من اگر رئیس جمهور هم شوم باز هم مثل شما مردم هستم.  صدای کسانی خواهم بود، که تا به حال کسی صدایشان را نشنیده است، بگذاریم مردم سخن بگویند و صدایشان را بشنویم.

وی با تاکید بر اینکه باید با مردم صادق و منصف بود، افزود: من در زمانی که نماینده مردم در مجلس هم بودم، بر صداقت با مردم تاکید داشتم و همین گونه عمل کردم.

پزشکیان در تالار شباهنگ شهریار هم در جمع پرشور حامیان خود حضور پیدا کرد و گفت: وظیفه ما این است که مشکل همه مردم را حل کنیم و شرط آن این است که؛ عده‌ای فکر نکنند عقل کل هستند، مملکت مال همه است و حق ندارند زور بگویند و از چیزی که خوششان نیایند برچسب ضدانقلاب و ولایت بزنند.

از اظهارات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات چه خبر؟

***

محمدباقر قالیباف در دیدار با بزرگان اهل سنت کردستان، کرمانشاه، گلستان، سیستان و بلوچستان در مجتمع سرچشمه گفت: اقوام ایران، مذاهب مختلف، اقلیت های دینی تاروپود سرزمین عزیزمان ایران هستند که وجود یکایک ما در کنار هم، این رنگین کمان اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی ما را مستحکم و زیبا کرده و فرصت‌های بزرگ داده است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: همین نگاه را به اقوام و مذاهب دارم؛ برای انتخاب یک مدیر در سطوح مختلف، ملاک شایسته گزینی است نه اینکه این فرد از کدام قوم و مذهب باشد؛ مهم آن است که آن فرد قوی‌تر برای آن مسئولیت باشد؛ این موضوع را می توانید در کارنامه‌ام در پلیس و شهرداری تهران ببینید.

از اظهارات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات چه خبر؟

***

سعید جلیلی با حضور در جمع مردم ارومیه در مصلای امام خمینی(ره) شهر، با بیان اینکه هر یک از فرصت‌های موجود می‌تواند یک قدرت اقتصادی برای کشور باشد، گفت: باید قدرت‌ها و فرصت‌های موجود کشور را بشناسیم و به یک جهش برای ایران تبدیل کنیم.

***

علیرضا زاکانی در جمع تلاشگران عرصه تولید و کارآفرینی، با بیان اینکه با مافیای فساد در ابعاد مختلف مبارزه کردم اگرچه کار آسانی نبود، اما دلنشین بود، افزود: از همه چیزم گذشتم تا با اژدهای هفت سر مبارزه کنم چون شما دستتان نمی‌رسید تا حقتان را از کانون‌های فساد بگیرید. وقتی چشم خود را می‌مالیم و چشم بر حقیقت باز می‌کنیم یارانه انرژی برای مردم در نظر می‌گیریم تا هشتاد و چند میلیون ایرانی از امکان یارانه طلایی برخوردار شوند. ۴۰ - ۵۰ میلیون نفر سالی ۵ - ۶ گرم اعتبار طلا خواهند داشت. این زشت است که عده‌ای مردم را اعانه بگیر کنند. برخی‌ها معتقدند از ثروت باید به مردم داد اما دولت خدمت موافق مشارکت مردم در اقتصاد است.

* اظهارات و سخنان سیزدهمین روز تبلیغات نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می توانید در این لینک مرور کنید.

* هم چنین اخبار مرتبط با ستاد های انتخاباتی کاندیداها را با کلیک بر روی اسامی زیر بخوانید:

مسعود پزشکیان

محمدباقر قالیباف

سعید جلیلی

علیرضا زاکانی

امیرحسین قاضی زاده هاشمی

مصطفی پور محمدی

انتهای پیام

نظر شما