شناسهٔ خبر: 67343257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با برپایی بیش از ۶۰ موکب؛

جشن بزرگ و محوری عید غدیر در مرکز خراسان شمالی برگزار می‌شود

بجنورد_ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: جشن عید غدیر در بجنورد از میدان شهید تا چهار راه ۱۷شهریور با حدود ۶۰ موکب از ساعت ۱۶ عصر سه‌شنبه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید رفیعی صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: توسعه دامنه مخاطب از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است که یکی از قالب‌های آن جشن غدیر است.

وی در ادامه افزود: بیش از ۳۳۰ کیلومتر پیاده روی جشن غدیر در سراسر کشور روز سه شنبه به همراه مواکب برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در بجنورد نیز جشن عید غدیر از میدان شهید تا چهار راه هفده شهریور با حدود ۶۰ موکب از ساعت ۱۶ عصر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسیر برخی مواکب خدمات دولت شهید رئیسی به مردم را تبیین می‌کنند؛ همچنین برخی موکب‌ها خدمات فرهنگی، ورزشی و هنری ارائه می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزاری جشن فرشته‌ها را دیگر برنامه مردم محور عنوان کرد و بیان داشت: در بجنورد نیز با حضور ۷۰۰ نفر از دختران برگزار شد.

رفیعی گفت: جهت دادن به مجموعه‌های مردمی برای اجرای برنامه‌ها سیاست سازمان تبلیغات است و به شدت از ورود مستقیم و مستقل در کار اجرایی پرهیز خواهیم داشت لذا بسیاری از برنامه‌ها بدون نام بردن از این نهاد اجرایی می‌شود زیرا کار خود را تسهیلگری می‌دانیم.

وی افزود: ۲۵ نفر از خراسان شمالی به عنوان زائر اولی به صورت رایگان به عتبات عالیات مشرف شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی انتخاب ۱۵ محله به عنوان محله پیشرفت در استان خبر داد و گفت: با استقرار طلاب در این محلات، بناست مسأله دقیق محله شناسایی و با کمک مردمی رفت شود.

حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به دغدغه حمایت از فعالیت‌های مردمی در مناسبت‌های مختلف بیان کرد: راه‌اندازی ۳۰ موکب غدیر در محلات کمتر برخوردار در دستور کار قرار گرفته است.

نظر شما