شناسهٔ خبر: 67343224 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جشن روز غدیر در بجنورد با حضور ۶۰ موکب برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: جشن عید غدیر در بجنورد از میدان شهید تا چهارراه هفده شهریور با حدود ۶۰ موکب برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی امروز _دوشنبه چهارم تیر_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: توسعه دامنه مخاطب از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود که یکی از قالب‌های آن جشن غدیر است.

وی افزود: بیش از ۳۳۰ کیلومتر پیاده‌روی جشن غدیر در سراسر کشور روز سه‌شنبه به‌همراه مواکب برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در بجنورد نیز جشن عید غدیر از میدان شهید تا چهارراه هفده شهریور با حدود ۶۰ موکب از ساعت ۱۶:۰۰ برگزار خواهد شد.

رفیعی از انتخاب ۱۵ محله به‌عنوان محله پیشرفت در استان خبر داد و اضافه کرد: در این مسیر بعضی مواکب خدمات دولت شهید رئیسی به مردم را تبیین می‌کنند، همچنین بعضی موکب‌ها خدمات فرهنگی، ورزشی و هنری ارائه می‌دهند.

وی برگزاری جشن فرشته‌ها را دیگر برنامه مردم‌محور عنوان و اضافه کرد: این برنامه در بجنورد نیز با حضور ۷۰۰ نفر از دختران برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: اهمیت دادن به مجموعه‌های مردمی و اجرای برنامه‌ها از سیاست‌های سازمان تبلیغات است و به شدت از ورود مستقیم و مستقل در کار اجرایی پرهیز می‌کنیم، بنابراین بسیاری از برنامه‌ها بدون نام بردن از این نهاد اجرایی می‌شود، زیرا کار خود را تسهیلگری می‌دانیم.

رفیعی با تاکید بر اینکه ۲۵ نفر از خراسان شمالی به‌عنوان زائر اولی به‌صورت رایگان به عتبات عالیات مشرف شدند، گفت: با استقرار طلاب در این محلات، بنا است مسئله دقیق محله شناسایی و با کمک‌های مردمی رفع شود.

نظر شما