شناسهٔ خبر: 67343081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

جمع‌بندی سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کرمانشاه

علی‌محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، پس‌از حضور در مزار شهدای گمنام شهرستان سنقروکلیایی و ادای احترام به مقام شامخ شهداء، کار خود را برای تکریم مددجویان بهزیستی در استان کرمانشاه آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

علی‌محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، روز جمعه یکم تیـرماه ۱۴۰۳ را در استان کرمانشاه و در کنار جامعه شریف بهزیستی این استان سپری کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، در راستای "پویش چله خدمت" و گرامی‌داشت یاد و خاطره رئیس‌جمهورِ شهید و یارانش و همچنین در ادامه‌ی مسیر این شهیدان، با هدف ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی، به استان کرمانشاه سفر کرد تا در شهرستان‌های کم‌برخورداری از جمله؛ سنقروکلیایی و هرسین، به نیازها و مطالبات مددجویان پاسخ دهد.

علی‌محمد قادری هدفِ اصلی از این سفر را، استمرار راه رئیس‌جمهور فقید، تکرار و پیگیری موضوعات تکافل اجتماعی و ظرفیت‌سازی اجتماعی عنوان کرد و گفت: ما وظیفه داریم به‌ میان مردم برویم و نیاز آن‌ها را جویا شویم؛ نه‌اینکه مردم مجبور شوند به ادارات دولتی رفته و اعلام نیاز کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه برنامه "میز ارتباطات مردمی" و در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مرکز استان کرمانشاه عنوان کرد: یکی از افتخارات ما ایجاد یک بستر به نام ظرفیت‌سازی اجتماعی است که یک سکو برای هم‌بسته کردنِ همه دستگاه‌ها، نهادها و گروه‌های مردمی بود که توسط معاون اول رئیس‌جمهور به ارکان دولت و سپس به استانداران ابلاغ شد. آن چیزی که در ظرفیت‌سازی اجتماعی مطرح است؛ گره‌گشایی و تکافل اجتماعی است.

در ادامه این گزارش، بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز اضافه کرد: برای اولین بار در تاریخ سازمان بهزیستی، در شهرستان سنقروکلیایی، حدود ۷۰ خانوار از خدمات جدی و ویژه‌ی این سازمان بهره‌مند شدند.

شایان ذکر است که سفر علی‌محمد قادری به استان کرمانشاه، آورده و برکات زیادی را برای مددجویان و کارکنان بهزیستی به همراه داشت.

در پایان برنامه میز ارتباطات مردمی در شهرستان هرسین، مردمِ قدرشناس این شهرستان، ضمن اهداء گل، از رئیس سازمان بهزیستی کشور بابت تهیه و واگذاری طرح ۱۶۰ واحدی مسکن مددجویان هرسین قدردانی کردند.

گفتنی است که برنامه میز ارتباطات مردمی در محل فرمانداری شهرستان‌های سنقروکلیایی و هرسین، با همکاری مسئولین ارشد دستگاه‌های اجرایی این شهرستان‌ها برگزار شد و همزمان با اجرای این برنامه، میز ارتباطات مردمی در اداره بهزیستی تمامی شهرستان‌های تابعه برپا شده و رئیس و کارشناسان ادارات بهزیستی در سراسر استان کرمانشاه، به درخواست‌ها و مطالبات مددجویان پاسخ دادند.

سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور به کرمانشاه، آورده‌ای ۵ میلیارد تومانی برای جامعه شریف بهزیستی این استان در پی داشت و از بین ۹۰۰ درخواست ارائه شده توسط مددجویان در سراسر استان، ۲۵۰ درخواست مستقیماً توسط علی‌محمد قادری پاسخ داده شد و همچنین دستور پیگیری عاجل تمامی درخواست‌ها صادر شد.

بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد

نظر شما