شناسهٔ خبر: 67342879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار تایباد:

شور انتخاباتی در شهرستان تایباد برقرار شده است

تایباد- فرماندار تایباد گفت: ستادهای انتخاباتی نامزدها در تایباد فعال و شور انتخاباتی در شهرستان از طریق این ستادها و همچنین رسانه ملی برقرار شده است.

صاحب‌خبر -

مهدی شیردل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای حضور حداکثری، همایشی با حضور سرحلقه های گروه‌های مختلف نظیر شوراها، مدیران مدارس، علما و معتمدان برگزار شد، آنچه وظیفه همگانی بوده حضور در انتخابات و آنچه وظیفه سرحلقه های اجتماعی است، دعوت به حضور در انتخابات است.

فرماندار تایباد افزود: این شهرستان همچون سایر شهرستان‌های کشور، مهیای انتخابات است، ۸۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان آماده میزبانی از مردم عزیز است. با توجه به آسیب شناسی انتخابات قبل، مشکلات احصا شده است.

وی گفت: در انتخابات قبل هیچ شکایتی ثبت نشده است و این نشان می‌دهد که سازوکار اجرایی بر اساس قانون پیشرفته است و بر همین روال آماده اجرای انتخابات هستیم.

سابقه مشارکت در تایباد نشان دهنده همراهی مردم با نظام است

شیردل گفت: ستادهای انتخاباتی نامزدها در شهرستان فعال شده است و شور انتخاباتی در شهرستان از طریق این ستادها و همچنین رسانه ملی برقرار شده است.

فرماندار تایباد ادامه داد: سابقه مشارکت مردم دیار پاکان و نیکان، نشان می‌دهد مردم همیشه همراه بودند و از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی از مسؤولان جلوتر هستند و در این انتخابات نیز این موضوع اثبات خواهد شد.

انتخابات پرشور اقتدار آفرین، هویت آفرین و امنیت آفرین است

وی تاکید کرد: انتخابات پرشور اقتدار آفرین، هویت آفرین و امنیت آفرین است، امام خمینی (ره) با برگزاری انتخابات در ایران اثبات کردند نظر مردم در این کشور بسیار با اهمیت است.

فرماندار شهرستان تایباد ادامه داد: برای پوشش اینترنت در صد در صد شعب شهری و ۷۰ در اقدامات خوبی انجام شده است و زیرساخت لازم تأمین شده است.

نظر شما