شناسهٔ خبر: 67415009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تداوم راه شهید رئیسی خواسته ملت ایران از رئیس جمهور آینده

امام جمعه اراک، گفت: تداوم راه شهید رئیسی خواسته ملت ایران از رئیس جمهور آینده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک با اشاره به مشارکت مردم و اهمیت حضور آنها در انتخابات اظهار داشت: مردم با مشارکت در انتخابات امروز هشتم تیرماه بار دیگر به دنیا نشان می‌دهند که در راستای  آرمان‌های نظام و پیشرفت کشور گام‌ برمی‌دارند و از دستاوردهای آن با جان و دل محافظت خواهند  کرد.

وی با بیان اینکه تداوم راه شهید رئیسی خواسته ملت ایران از رئیس جمهور آینده است، افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری رئیس‌جمهور آینده باید استقلال سیاسی ایران را حفظ کند، کار و تلاش شبانه‌روزی، خدمت به محرومان، اعتقاد به ظرفیت‌های داخلی مهم‌ترین ویژگی‌های شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی بود، که باید مورد توجه رئیس جمهور آینده قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اشتغال، تولید، مسکن و صادرات غیرنفتی به عنوان مهمترین مسائل کشور است و رئیس جمهور منتخب باید برای تمام این عوامل مهم برنامه داشته باشد، وابستگی و تکیه بر کشورهای دیگر هیچ دردی را از ما دوا نمی‌کند و آنچه که سعادت ملت و میهن اسلامی را به دنبال دارد توانایی استفاده از ظرفیت‌های داخلی از سوی دولتمردان و به خصوص رئیس جمهور است.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: توسعه صنایع تبدیلی باید مورد توجه قرار گیرد، مشکل محیط زیست در استان یک مشکل جدی و حل‌شدنی است ولی نیاز به کار علمی و مجاهدت دارد، کارخانه‌های ما باید با حداکثر ظرفیت کار کنند و بحث مسکن و اشتغال و نظام آموزشی باید با جدیت دنبال شود، اگر همت کنیم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و گام‌های بلندی در جهت اعتلای نظام اسلامی برداریم.

وی با بیان اینکه مردم حق دارند که از مسئولان نظام انتظار داشته باشند، گفت: همان گونه که خداوند متعال، ملت سرافراز ایران را در حوادث و پیش آمدهای گوناگون درطول چندین دهه از عمر با برکت جمهوری اسلامی به ساحل امن رساند با برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی بار دیگر صفحه زرینی بر افتخارات ملت ایران افزوده شود. شهید بهشتی ویژگی‌های ارزشمندی داشت که باید  برای‌ همه مدیران و‌ مسئولان کشور الگو قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: آسایش و آرامش مردم در گرو برقرای عدالت و امنیت در نقاط مختلف است بنابراین دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی و امنیتی باید دست به دست یکدیگر بدهند تا عدالت و امنیت به طور کامل در جامعه برقرار شود.

انتهای پیام/711/

نظر شما