شناسهٔ خبر: 67342680 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

وزیر فرهنگ:

آثار هنری فاخر و مذهبی مورد مطالبه جامعه دینی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در تالار وحدت و تماشای نمایش «و او جان من است» گفت: امید است این اثر آغازی شود، برای پرداختن به موضوعات فاخر مذهبی که مورد مطالبه جامعه دینی است و جذابیت ویژه خود را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با حضور در تالار وحدت و تماشای نمایش «و او جان من است» اظهار کرد: از همه دوستانی که این اثر ارزشمند را تولید کردند، هنرمندان و نویسندگان آن تشکر می‌کنم؛ تبدیل چنین مضامین دینی به اثر هنری (در عین پایبندی به مضامین توحیدی) کار دشواری است، از همه دوستان برای این اتفاق تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: امید است محبت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و آل‌الله (ع) دستگیر ما در دنیا و آخرت باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه کارهای نمایشی کم‌تر به چنین مضامین بلندی پرداختیم؛ موضوع مباهله بر اساس آیات قرآن کریم مسئله‌ای قطعی و نقطه‌ای بسیار نورانی در تاریخ اسلام است.

اسماعیلی عنوان کرد: تا امروز کار ارزنده هنری در این رابطه اتفاق نیفتاده بود؛ باید از علی انسانی هم یاد کنم که مرتب پیگیر کار بود، همچنین باید از دست‌اندرکاران این اثر هنری تشکر کنم.

وی تاکید کرد: امید است این اثر آغازی شود، برای پرداختن به موضوعات فاخر مذهبی که مورد مطالبه جامعه دینی است و جذابیت ویژه خود را دارد.

نظر شما