شناسهٔ خبر: 67342325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فزونی خبر داد

برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه کلاس اوقات فراغت در حوزه کودک و نوجوان

همدان-رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار از برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه کلاس اوقات فراغت در حوزه کودک و نوجوان در سطح کتابخانه های شهرستان بهار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، معصومه فزونی در نشست نقد و بررسی کتاب «قدیس» با موضوع عدالت در گفتمان شهید جمهور در کتابخانه عمومی شهید باهنر شهر بهار ضمن تبریک ایام، بر اهمیت تبيين واقعه غدیر تاکید و اظهار کرد: روایتگری جریان غدیر، اتفاقی حائز اهمیت است که از سوی خدای متعال تقدیر شد و بر همگان پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی در تمام عرصه‌ها به خصوص در حوزه کتابخانه‌ها نگاه عدالت محوری ویژه‌ای داشتند، خاطرنشان کرد: می‌توان گفت که در دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه کتابخانه‌های عمومی شد که نسبت به دولت‌های پیشین بی‌سابقه بود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار افزود: با توجه به اینکه شهید رئیسی نگاه ویژه‌ای به حوزه کتاب و کتابخانه داشتند، حجم زیادی از پروژه‌های نیمه تمام کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور در دولت شهید رئیسی به بهره برداری رسید.

وی از برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه کلاس اوقات ویژه تابستانه برای پر کردن اوقات فراغت در سطح کتابخانه‌های شهرستان بهار خبر داد و افزود: با همکاری و هم افزایی اداره فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش، کلاس‌های فرهنگی و متنوعی به ویژه در حوزه کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.

فزونی با بیان اینکه سعی داریم اوقات خوبی را برای کودکان‌ و نوجوانان و جوانان رقم بزنیم، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌ها می‌توانند به کتابخانه‌ها مراجعه کنند .

گفتنی است؛ این کتاب قدیس به قلم ابراهیم حسن بیگی با موضوع ترسیم عدالت حضرت علی (ع) در حکومت پنج ساله ایشان، یکی از پر مخاطب‌ترین کتاب با نگاه متفاوت درباره اندیشه ذهنی حضرت علی (ع) و با نگاه تاریخی شخصیت اصلی (روایتگر داستان) تاثیرگذار از کشیش مسیحی به زندگی حضرت علی (ع) نگاشته شده و این کتاب قدیس به معنای مقدس، پاک و منزل بیانگر تداوم مظلومیت امام علی (ع) به عنوان الگوی برتر است.

این کتاب مورد نقد مریم عباسی قرار گرفت و وی توضیحاتی را ارائه کرد و اسماعیل امانی نیز شعری را در وصف حضرت علی (ع) تقدیم کرد و در پایان نیز از مشارکت کنندگان این محفل ادبی توسط رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما