شناسهٔ خبر: 67342320 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفت‌وگو با بسیج؛

انتخابات» غدیر انقلاب است/ برگزاری جشن‌های میدان‌گاهی با موضوع «امتداد غدیر» در کمیجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان بر تبیین شاخص های رئیس جمهور اصلح در انتخابات تاکید کرد، گفت: انتخابات» غدیر انقلاب است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار صابر حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ضمن تبریک دهه کرامت و ولایت و همزمانی با انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب بیان کردند اگر خط سازش و تسلیم رسوا نشود، اگر آنچه سید ضیاء طباطبایی‌ها و تقی‌زاده‌ها بر سر این ملت آوردند تبیین نشود، حالا حالاها غرب‌زده‌‌ها خواهند توانست با افکار عمومی بازی کنند و از مردم رأی بگیرند.

وی با بیان اینکه انتخابات، غدیر نظام اسلامی است؛ افزود: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با همت مسئولین شهرستان با برپایی جشن‌های میدان‌گاهی با موضوع «امتداد غدیر» به تبیینِ چارچوب حاکمیت سیاسی اسلام، شاخص‌های مسئولینِ طراز دولت اسلامی، اوصاف شخصی و حاکمیتی امیرالمؤمنین علیه‌السلام، وظایف حاکمان نسبت به مردم و وظایف مردم نسبت به حکومت اسلامی چیست دراین جشن‌های میدانگاهی پرداخته می‌شود.

سرهنگ حیدری با تاکید بر ولایت‌پذیری شهید جمهور بیان کرد: ما باید صحنه را ببینیم و آن را با جهت‌‌گیری‌‌های کلان انقلاب، جهت دهیم و مدیریت کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: مقاصد عالیۀ انقلاب را نیز ببینیم. از خصوصیات برجستۀ رئیس‌جمهور شهید، رئیسی عزیز همین نکته بود. او غایات انقلاب را می‌دید، نگاهی کلان به انقلاب داشت. «خورد» را در دایرۀ «کلان» تحلیل می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: ولایت‌پذیری رئیسی در آن بود که حرف ولیّ را حجت قطعی می‌انگاشت و در بیان و عمل، خود را ملتزم به آن می‌دانست‌. حرف ولیِّ جامعه را حرف خدا می‌دانست و واجب‌الاطاعة.

انتهای پیام/

نظر شما