شناسهٔ خبر: 67342313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همه بزرگان و سران ایل است

سرداراکبری در همایش سران، ایلات و طوایف شهرستان کوهرنگ گفت: رئیس جمهور باید مثل شهید رئیسی شجاع، مخلص، با ایمان، مردم‌یار، خداترس و خستگی‌ناپذیر باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با گرامیداشت دهه امامت و ولایت؛ همایش سران، ایلات و طوایف  شهرستان کوهرنگ با موضوع جهاد تبیین با حضور عشایر بسیجی، کارکنان ادارات ، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد .

سردار علی‌محمد اکبری عصر امروز در همایش سران طوایف و ایلات عشایر در شهرستان کوهرنگ با اشاره به شرایط مردم دوران طاغوت اظهار کرد: در دوران استبداد پهلوی مردم هیچ‌ نقشی در سرنوشت کشور نداشتند.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردم شکل گرفت، امام خمینی (ره)، در همان اوایل انقلاب را با ۹۸ درصد رای مثبت مردم و بر پایه دموکراسی شکل داد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به فتنه‌های دشمن برای کم‌رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات بیان داشت: منع مردم از حضور پای صندوق رای منع از یک واجب شرعی مانند نمازه و روزه و فرایض دینی است.

سردار اکبری افزود: در برخی از زمینه‌ها مانند اقتصاد و فرهنگ گلایه است، اما کسانی باید در راس امور قرار بگیرند که مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی تاکید کرد: امروز دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همه بزرگان و سران ایل است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات شهید آیت‌الله رئیسی گفت: راز محبوبیت شهید جمهور به خاطر ولایت‌پذیری، مردم‌نوازی و مردم‌داری بود.
سردار اکبری بیان کرد: باید مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنید زیرا مشارکت حداکثری ایران قدرتمند بر پایه قدرت مردمی را به دنیا نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: باید خدمات رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی را برای مردم بیان کرد، زیرا برای انتخاب رئیس جمهور اصلح باید به مولفه‌ها و شاخص ‌های شهید رئیسی رجوع  و هر کسی رئیس جمهور شد باید ریل‌گذاری خدمات شهید جمهور خدمت را ادامه دهد.

سرداراکبری اذعان داشت: رئیس جمهور باید مثل شهید رئیسی شجاع، مخلص، با ایمان، مردم‌یار، خداترس و خستگی‌ناپذیر باشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: مردم تکلیف‌مدار علاوه‌بر حضور خود پای صندوق رای با دعوت مردم ایل و طوایف با مشارکت حداکثری تکلیف واجب خود را اداء می‌کنند.

 

 

 

نظر شما