شناسهٔ خبر: 67342290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس هیئت بازرسی انتخابات ریاست جمهوری در استان:

نظارت ۷۸ بازرس بر انتخابات ریاست جمهوری در ایلام

مجید کیان

رئیس هیئت بازرسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان ایلام از نظارت ۷۸ بازرس بر انتخابات در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

«سعید هژبری» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۶۳۳ شعبه اخذ رأی در استان ایلام تعیین شده که به ازای هر ۱۰ شعبه یک بازرس و در هر شهرستان یک نفر به عنوان رئیس هیئت بازرسی شهرستان تعیین می‌شود.

وی افزود: در استان ایلام ۳ نفر به عنوان رئیس، دبیر و دبیرخانه عضویت دارند و به طور کلی ۷۸ نفر در استان نسبت به انجام بازرسی انتخابات اقدام می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه بازرسی صحیح بر فرآیند انتخابات موجب افزایش اعتماد عمومی مردم خواهد شد، تأکید کرد: مهم‌ترین وظیفه ما تأمین سلامت انتخابات است و در این راستا با جدیت اقدام خواهد شد.

هژبری با بیان اینکه مردم مهم‌ترین سرمایه اجتماعی ما هستند، خاطرنشان کرد: بازرسان در انتخابات ریاست جمهوری نباید جانبداری داشته باشند و همانگونه که دولت شهید رئیسی یک دولت اخلاق مدار بود نباید اجازه دهیم کسی بتواند اعتماد مردم را خدشه‌دار کند.

وی با تأکید بر اشراف بازرسان نسبت به فرایند انتخابات، گفت: صیانت از آرای مردم، بی‌طرفی و عدالت محوری در بازرسی انتخابات وظیفه خطیر ماست و نقش مهمی در مشارکت‌های بعدی خواهد داشت.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان ایلام تصریح کرد : مردم استان ایلام در همه صحنه‌های انقلاب حضور موثر دارند و با آگاهی سیاسی بالایی که دارند قطعاً در انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت و ما به عنوان بازرسان باید بتوانیم از رأی آن‌ها صیانت کنیم.

انتهای پیام 

نظر شما