شناسهٔ خبر: 67342190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیشگامی علما و معتمدان شاخص خاش برای خلق حماسه ۸ تیر ماه

علما، بزرگان، ریش سفیدان و معتمدان شاخص شهرستان خاش از اقشار مختلف مردم این شهرستان برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد جامع حنفای اهل سنت خاش در گفت وگو با ایسنا گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه بسیار مهم و یک حق برای تعیین سرنوشت و مشارکت در سازندگی کشور است.

مولوی علی محمد سالارزهی از مدرسان حوزه علمیه اهل سنت خاش نیز بیان کرد: همه ما در یک کشتی قرار داریم و بایستی در جهت حفظ وحدت و کمک به سازندگی میهن در انتخابات مشارکت داشته باشیم.

حاجی خوبیار شهنوازی از ریش سفیدان شاخص خاش هم بیان کرد: همه ما آماده مشارکت در انتخابات ۸ تیرماه هستیم و از تمام مردم ایران و منطقه تقاضا داریم در این عرصه حضوری پرشور و حماسی داشته باشند.

کریم بخش کردی تمندانی از معتمدان شاخص خاش نیز بیان کرد: همه ما برای انتخاب فردی اصلح، توانمند، دلسوز و مردمی به میدان انتخابات هشتم تیرماه می آییم و تا یک رییس‌ جمهور قوی و با نگاه عقلانی و تحول گرا انتخاب شود.

فرماندار خاش نیز گفت: علما، بزرگان و معتمدان و اقشار مختلف مردم این شهرستان با انتخابات و صندوق های اخذ رأی قهر نیستند و در هشتم تیرماه حماسه ای باشکوه خلق خواهند کرد.

صاحب گل صالحی افزود: دشمنان اسلام و ملت بزرگ ایران در رسانه های خود و در شبکه های اجتماعی برای تحریم انتخابات تلاش دارند، اما حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در صحنه نقشه های شوم معاندان را ناکارآمد می کند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش نیز با اشاره به اینکه حضور گسترده و حماسی در صحنه انتخابات ۸ تیرماه سبب دلگرمی دوستان و یاس دشمنان می شود، گفت: کمک به انتخاب فردی اصلح و شایسته به عنوان رییس‌ جمهور ایران در جهت کاهش مشکلات در ابعاد داخلی و خارجی تاثیرگذار است.

انتهای پیام

نظر شما