شناسهٔ خبر: 67341966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ایجاد ۳۵ ایستگاه هواشناسی خودکار برای یزد در دولت سیزدهم

حمید رضا دهقان

مدیر کل هواشناسی استان یزد، ساخت و ایجاد ۳۵ ایستگاه هواشناسی خودکار در استان را از جمله دستاوردهای دولت خدمتگزار سیزدهم برشمرد.

صاحب‌خبر -

«رضا برهانی» در نشستی ضمن تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم، مطالبی را در خصوص ضرورت جهاد تبیین و اطلاع رسانی خدمات و عملکرد دولت خدمتگزار به مردم جهت آگاهی بخشی و افزایش سطح مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بیان کرد.

مدیرکل هواشناسی استان با اشاره به رشد قابل ملاحظه پروژه های عمرانی حوزه هواشناسی در دوره سه ساله دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم، اظهار کرد: در بازه سه ساله ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳، تعداد ۳۵ ایستگاه هواشناسی خودکار به مجموعه ایستگاه های موجود اضافه شد که شامل ارتقاء ۱۱ ایستگاه سنتی موجود به خودکار و ایجاد ۱۴ ایستگاه هواشناسی خودکار جدید است.

وی همچنین ادامه داد: از دیگر اقدامات هواشناسی در دولت خدمتگزار مردم، ایجاد ایستگاه جوی بالای استان یزد است که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.  

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هواشناسی یزد، برهانی در پایان با دعوت به مشارکت باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: در روز جمعه هفته جاری با حضور گسترده در این انتخابات بار دیگر ولایتمداری و ولایت محوری خود را به رخ استکبار جهانی خواهیم کشید و همه نقشه‌ها و توطئه های آنها را برای کاهش مشارکت مردمی با شکست مواجه خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما