شناسهٔ خبر: 67341843 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همزمان با دهه ولایت و امامت

اجرای طرح نیکوکاری نیکوک برای ۲۰ هزار نیازمند

اجرای طرح خیرخواهانه نیکوک برای ۲۰ هزار نیازمند آغاز شد.

صاحب‌خبر -

اجرای طرح نیکوکاری نیکوکار برای ۲۰ هزار نیازمندبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛سخنگوی شبکه مردمی احسان در اصفهان گفت : هدف از اجرای این طرح تسهیل گری در تامین اقلام غذایی و طبخ غذا است به گونه ای که در نهایت غذای ارزان و با کیفیت و همراه با حفظ اصل کرامت انسانی، بسته بندی و به همت گروه های مردمی میان نیازمندان واقعی توزیع شود.

 امیر رجایی با تاکید بر استمرار این طرح در سال های گذشته افزود: این جریان حدود چهار سال است که به کار خود ادامه می دهد و در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار وعده غذایی در ماه در قالب طرح سفره پدری با همت و همکاری گروه های نیکوکار مردمی توزیع می شود.

 وی گفت: همچنین به منظور تامین پوشاک نیازمندان طرحی به تأسی از حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی اکرام و بخشش لباس مطابق آن روایت مشهور که لباس نوی خود را در شب عروسیشان بخشیدند با عنوان " نیکوک" و با هدف تامین البسه نو، با کیفیت و مناسب برای نیازمندان تعریف و آغاز شد.

سخنگوی شبکه مردمی احسان افزود: در این طرح با همت خیران سعی داریم کار خیر را ارزان، آسان، فراگیر و همگانی کنیم و در عین حال کیفیت اقلام را برای تامین لباس نیازمندان نیز در نظر داریم.

سخنگوی شبکه مردمی احسان گفت: در ابتدا، این طرح با هدف تهیه ۲۰ هزار دست لباس نو برای نیازمندان شناسایی شده در بیشتر نقاط استان اصفهان برنامه ریزی شده و قرار است این طرح نیز همانند "سفره پدری" به صورت مستمر کار خود را در طول سال ادامه دهد. 

امیر رجایی تاکید کرد: در طرح نیکوک، مشارکت خیران کلان، حذف واسطه ها، خرید انبوه و عامل صرفه در مقیاس باعث شده تا البسه با قیمت بسیار مناسب در معرض گروه های نیکوکار مردمی قرار گیرد تا آنها بهتر بتوانند با منابع خیر محلی لباس نیازمندان شناسایی شده را تامین کنند. رجایی به راه های ارتباطی و شیوه های کمک در این طرح اشاره کرد و گفت: در این طرح افراد می توانند به سامانه آدرس nicook.ir مراجعه کرده و اقدام به خرید البسه ای که در سامانه فراهم شده، بکنند و یا از طریق درگاه پرداخت رقم اکرام مد نظرشان را برای پرداخت هزینه البسه نیازمندان واریز کنند. وی افزود: هم چنین خیران می توانند از هر کجای ایران اسلامی برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۰۰۰۷۲۷۲ تماس حاصل نموده و نوع مشارکت خود با شبکه مردمی احسان را انتخاب کنند.

نظر شما