شناسهٔ خبر: 67341609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار تهران:

توصیه‌های چهارگانه مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات تبیین شود

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات را چراغ راه دانست و گفت: توصیه‌های چهارگانه مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات تبیین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری عصر یکشنبه در جلسه جهاد تبیین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سخنرانی روز ۱۴ خرداد و تاکید بر چهار موضوع در حیطه انتخابات، افزود: ایشان نکته اول را ویژگی‌های انتخابات، موضوع دوم را صفات کاندیداها، مساله سوم را روش انجام کار و حوزه چهارم را فضای انتخاباتی اعلام کردند که به عنوان چراغ راه هستند.

استاندار تهران با بیان اینکه مقام معظم رهبری در حوزه ویژگی‌های انتخابات بر خوب، باشکوه و با عظمت برگزار شدن انتخابات تاکید کرده‌اند، گفت: خوب یعنی ساز و کار انجام انتخابات یک ساز و کار مرتب، منظم و قابل ارائه باشد که خدشه‌ای به آن وارد نشود و فرآیندها درست باشند.

فخاری در تشریح سخن مقام معظم رهبری مبنی بر باشکوه و باعظمت بودن انتخابات اظهار کرد: این دو ویژگی بر یک حرکت جهش یافته، منور و مشعشع با قابلیت توزیع حس باشکوه بودن دلالت دارد.

توصیه‌های چهارگانه مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات تبیین شود

وی ادامه داد: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب، کاندیداهای انتخاباتی باید دارای صفاتی همچون پرکار و فعال بودن و معتقد به مبانی انقلاب باشند.

استاندار تهران تبیین نکات مد نظر مقام معظم رهبری را بسیار مهم دانست و گفت: این مصداق‌ها باید تبیین شوند تا مشخص شود که چه کسانی می‌توانند به عنوان چهره انتخاباتی دست برتر را داشته باشد.

فخاری در خصوص تعیین خط مشی و روش انجام کار انتخابات که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است، اضافه کرد: ایشان لجن پراکنی، افشاگری‌ها و تهمت زنی‌های بی مورد را نهی کرده‌اند که باید مورد توجه ویژه باشد.

استاندار تهران پرداختن به سلامت روانی انتخابات را نیز مهم دانست و یادآور شد: فضای پیش رو فضای خدمت و خودداری از کشمکش‌های بی نتیجه است، لذا بر اساس چهار محور مذکور که توسط مقام معظم رهبری، مطرح شده اند، تکالیف روشن است و انشاالله می‌توانیم نتیجه خوبی را از برگزاری انتخابات بگیریم.

نظر شما