شناسهٔ خبر: 67341490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان خبر داد

تدوین شاخص‌های فرهنگی اصفهان در نشست سالانه یونسکو

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اشاره به تدوین شاخص‌های فرهنگی و توسعه پایدار این کلان‌شهر برای تهیه پیش‌نویس نشست سالانه یونسکو گفت: دبیرخانه شهر خلاق و جهانی صنایع دستی اصفهان در حال آماده کردن گزارش سالانه این دبیرخانه برای ارائه به دفتر یونسکو است.

صاحب‌خبر -

امیرحسین شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه اصفهان شهر خلاق صنایع دستی است، اظهار کرد: یازدهم تیر سال جاری نشست سالانه شهرهای خلاق یونسکو در پرتغال برگزار خواهد شد و در حال حاضر در حال تدوین شاخص‌های فرهنگی و توسعه پایدار این کلان شهر و ارائه آن برای تهیه پیش‌نویس نشست سالانه یونسکو در پرتغال هستیم.

وی افزود: هم‌زمان با این موضوع، در حال آماده کردن گزارش سالانه دبیرخانه شهر خلاق و جهانی صنایع دستی برای ارائه به دفتر یونسکو هستیم تا این گزارش برای شهر اصفهان ارسال شود.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اشاره به دبیر خانه نظام پیشنهادها تصریح کرد: فعالیت این دبیرخانه به دریافت ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات خلاقانه کارکنان شهرداری و شهروندان مربوط و شامل سه بخش می‌شود.

شریعتی با اشاره به بخش نخست فعالیت دبیرخانه نظام پیشنهادها گفت: سامانه نظام پیشنهادها به جمع‌آوری پیشنهادات شهروندی و کارکنان شهرداری می‌پردازد و مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: پیشنهادات ارزیابی شده که مورد تأیید قرار گیرد و از کمیته‌های تخصصی عبور کند، مشمول پاداش نقدی و در ارزشیابی کارکنان نیز لحاظ خواهند شد.

نظر شما