شناسهٔ خبر: 67341459 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تاکید دیپلمات کشورمان بر اهمیت حضور و همدلی ایرانیان در انتخابات

فاطمه خوش نیت

سفیر جمهوری اسلامی ایران در استرالیا با بیان این که ایرانیان به دلیل نگاه و طمع دشمن به کشور در این برهه زمانی با همدلی حضور مضاعفی در انتخابات خواهند داشت، ابراز امیدواری کرد با بالا بردن میزان مشارکت در این دوره از انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ کشور افزوده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «احمد صادقی» سفیر ایران در کانبرا طی پیامی به مناسبت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: با توجه به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در ۸ تیر ۱۴۰۳ همزمان با ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ در ایران و در حوزه‌های انتخابیه خارج از کشور برگزار می‌شود، به اطلاع می‌رسانم که در کشور استرالیا به همت و پیگیری ایرانیان عزیز و علاقه‌مند به کشورمان انتخابات در ۴ حوزه انتخابیه در شهرهای کانبرا، سیدنی، ملبورن و بریزبن از ۹ صبح تا ۹ شب برگزار می‌شود. 

وی افزود: در این دوره از انتخابات در کنار اخذ آراء هموطنان میزهای خدمت کنسولی توسط همکاران در این ۴ حوزه برقرار شده تا کار تایید امضاء و ارائه سایر خدمات کنسولی به هموطنان انجام شود.

این دیپلمات کشورمان همچنین بیان کرد: ما در این برهه حساس بین‌المللی و منطقه‌ای اهمیت حضور ایرانیان در انتخابات را مضاعف می‌بینیم، ایرانیان در کنار به منصه عمل درآوردن مشارکت خودشان در تعیین سرنوشت و انتخاب مجریان خودشان به دلیل شرایط خاص و نگاه و طمع دشمن به کشورمان در این برهه زمانی این اهمیت حضور، یکدلی و همدلی خودشان را در انتخابات مضاعف خواهند کرد.

سفیر ایران در استرالیا همچنین ابراز امیدواری کرد که با بالا بردن میزان مشارکت در این دوره از انتخابات بار دیگر برگ زرینی در تاریخ کشور و تاریخ مردم سالاری دینی ایران عزیز بیافزاییم.

وی در پایان گفت: زنده باد ایرانیان، پاینده باد ایرانیان.

انتهای پیام

نظر شما