شناسهٔ خبر: 67341322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

رسانه ها نقش موثری در مشارکت و سلامت انتخابات دارند

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: رسانه ها نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در مشارکت، امنیت روانی و سلامت انتخابات را در جامعه ایفا می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، ابوالفضل رفیعی، شامگاه روز یکشنبه( ۳ تیرماه) در جلسه تبین و اطلاع رسانی قوانین رسانه ای در انتخابات با مسئولان رسانه استان زنجان، اظهار کرد: حرفه رسانه جز مشاغل بسیار سختی است و کسانی که در این حرفه هستند با وجود نامهربانی ها و بی مهری های موجود با عشق و علاقه فعالیت دارند  که  شاید هرکسی چنین ظرفیت را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها رابط میان مردم و حاکمیت هستند، افزود: انتخابات پیش‌رو بعد از اتفاق ناگوار روی داده برای رئیس‌جمهور و هیات همراه، تکالیفی را متوجه مسئولان از جمله تبیین قوانین کرده است که باید انجام می‌شد.

معاون سیاسی. امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به نقش‌آفرینی و تاثیر گذاری رسانه‌ها در رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات بیان کرد: همچنین رسانه ها  نقش بسیار مهمی در امنیت روانی و آرامش جامعه ایفا می‌کنند.

رفیعی با بیان اینکه رسانه‌ها در شکل‌دهی به افکار عمومی بسیار نقش مهم و تاثیرگذاری دارند گفت: به میدان آمدن رسانه‌ها در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و مشارکت مردم در انتخابات ، یک بخش اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه نقش رسانه ها در سلامت انتخابات، با نظارت بر عملکردها بوده که بسیار تاثیر گذار است، افزود: مسئولان با این نگاه که زیر ذره بین رسانه ها قرار دارند دقت بیشتری بر امورات دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به نقش رسانه ها که در ایجاد مشارکت بیشتر، امید و اعتماد در جامعه دارند، اظهار کرد: ایجاد تمامی این موارد در جامعه باعث مشارکت بیشتر مردم در انتخابات می شودچراکه ما نیاز داریم جوانان پای کار باشند تا سرمایه اجتماعی افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما