شناسهٔ خبر: 67340979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

نشست مدیران و کارشناسان بخش تعاون پهنه غرب کشور برگزار شد | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

نشست مدیران و کارشناسان بخش تعاون پهنه غرب کشور با محوریت نهضت پایش و تکامل سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون به ریاست مهدی احمدزاده مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی تعاون و با حضور یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، مدیران و کارشناسان بخش تعاون از استان های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، تهران، همدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، «مهدی احمدزاده» در این نشست گفت:  سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به کلیه مدیران، اعضای شرکت ها، بازرسان و اعضای مربوط به اتحادیه های تعاونی راه اندازی شده است. 
 
وی تصریح کرد: تمامی افرادی که قصد استفاده از خدمات غیر حضوری این سامانه را دارند، می توانند به صورت غیر حضوری به سایت taavoni.mcls.gov.ir مراجعه و از خدمات الکترونیکی در بخش تعاون استفاده کنند.
 
مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی تعاون افزود: سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور taavoni.mcls.gov.ir، همانند سامانه جامع خدمات اشتغال کشور، سامانه ای با هدف ارائه خدمات الکترونیک ویژه افرادی است که با بخش تعاونی ها سر و کار دارند. 

 

همچنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: این نشست با هدف پایش و تکامل سامانه جامع بخش تعاون جهت خدمت رسانی بهتر به مردم شریف ایران عزیز برگزار شد.

گفتنی است در پایان نشست هریک از اعضا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

نظر شما