شناسهٔ خبر: 67340931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

برگزاری جلسه هیئت اندیشه‌ورز بسیج عمران و معماری در شهرکرد

نشست جهاد تبیین و جلسه هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج عمران و معماری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

نشست جهاد تبیین و جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج عمران و معماری در شهرکرد برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، نشست جهاد تبیین و جلسه هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج عمران و معماری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با حضور سردار احمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، علی حیدری معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از نخبگان سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

حیدری معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این نشست در خصوص دغدغه‌های فرهنگی پیرامون عمران وشهرسازی برگزار شد و هم فکری خیلی خوبی انجام شد و تلاش می‌شود از پیشنهادات ارائه شده در اجرای کار‌ها استفاده گردد.

وی، بحث مشارکت حداکثری در انتخابات را از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست عنوان کرد.

سردار علی محمد اکبری نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید جمهور و شهدای خدمت، با تأکید بر اهمیت حضورحداکثری در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب، گفت: نخبگان علاوه بر حضور خود، وظیفه دعوت از دیگران برای مشارکت حداکثری را برعهده دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: کسانی که جمهوری اسلامی را قبول دارند پای صندوق‌های رأی می‌آیند، لذا هواداران نامزد‌های انتخاباتی هم باید مراقبت کنندکه باعث تخریب یکدیگر نشوند و نامزد‌ها نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از بیان سخنان دشمنان شادکن پرهیز نمایند.

سردار اکبری تصریح کرد: توانمندی‌های افراد در زمینه‌های مختلف علمی، اجرایی و... متفاوت است؛ ولی آنچه محبوبیت ایجاد می‌کند را باید در مصادیقی که داریم جستجو کنیم. شهیدان رجایی، رئیسی و حاج قاسم سلیمانی با ولایتمداری، تبعیت از رهبری و توجه به محرومین محبوب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما