شناسهٔ خبر: 67340664 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده مردم‌ بیجار در مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رئیس جمهور باید در تراز انقلاب اسلامی باشد

زندیان گفت: رئیس جمهور آینده باید از نیرو‌های کاردان و جوان در بدنه دولت بهره ببرد تا در پیشبرد اهداف و وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود موفق باشد.

صاحب‌خبر -

«علیرضا زندیان» نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی که باید قادر به رفع مشکلات مردم باشد، اظهار داشت: ما در چارچوب قانون اساسی و رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی باید فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که از معیارهای رئیس جمهور انقلابی برخوردار باشد، کسی قرار است این مسئولیت خطیر را عهده‌دار شود، باید در تراز انقلاب اسلامی باشد.

زندیان با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید جهادی، انقلابی، مسئولیت‌پذیر، شجاع، مدیر و مدبر باشد، خاطرنشان کرد: دولتی که توسط رئیس جمهوری با این اوصاف روی کار می‌آید، باید بتواند با شناسایی امکانات و ظرفیت‌های عظیم کشور به بهترین نحو این ظرفیت‌ها را برای توسعه و محرومیت‌زدایی استفاده کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور آینده همچنین باید از نیرو‌های کاردان و متخصص در بدنه دولت بهره ببرد تا در پیشبرد اهداف و وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود موفق باشد، هیأت دولت چهاردهم نیز باید از نیرو‌های جوان و انقلابی تشکیل شود.

وی افزود: بنده به نوبه خود از دولت شهید رئیسی تشکر می‌کنم، اعضای این دولت به معنی واقعی پای کار مردم بودند و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم دریغ نکردند، امروز مشکلات کشور به نحوی نیست که بتوانیم ظرف چهار سال بر همه مصائب کشور غلبه کنیم، بنابراین، نمی‌توانیم انتظار رفع همه مشکلات را از دولت شهید رئیسی داشته باشیم.

زندیان تصریح کرد: دولت چهاردهم باید انقلابی و جهادی همان مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد. فقط در اینصورت است که می‌توانیم بر مسائل و مشکلاتی که بخشی از آن ناشی از تحریم‌هاست غلبه کنیم. مجلس هم همانطور که از همه دولت‌ها حمایت کرده است از دولت چهاردهم نیز حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما