شناسهٔ خبر: 67340338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی در سال جاری عنوان شد؛

از جشن کیلومتری غدیر و انتخابات تا اربعین شهدای خدمت

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، صبح یکشنبه دومین جلسه در سال جاری و سی و ششمین جلسه پیاپی شورای اطلاع رسانی استان گلستان با حضور سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در محل استانداری گلستان برپا شد.

در ابتدای جلسه الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و دبیر شورا، ضمن ارائه  گزارشی از وضعیت فعالیت شورا و نیز مرور مصوبات جلسه گذشته، مطالبی را درباره آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای خبرنگار حماسه آفرین و انتشار فراخوان دومین دوره از این رویداد ویژه انتخابات ریاست جمهوری ارائه کرد.

در ادامه جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز ضمن اشاره به برگزاری نشست خبری در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان،گفت: یکی از بسترهای شورای اطلاع رسانی اقدامات دستگاه ها است.

سید علی مهاجر همچنین مطابی را درباره برپایی جشن کیلومتری غدیر ،انتخابات و اربعین شهدای خدمت مطرح کرد و گفت: موضوع انتخاب دستگاه برتر در امر اطلاع رسانی و تبلیغات در اسرع وقت انجام شود.

همچنین در این جلسه، ارائه گزارش کارگروه ها، اطلاع رسانی خدمات دولت سیزدهم در استان، ارائه گزارش از وضعیت انتخابات و مشارکت ها در استان و نقش رسانه، طراحی سایت برای شورای اطلاع رسانی و نیازهای شورا و برنامه متمرکز شهدای خدمت و مواردی از این دست مطرح شد.

 

نظر شما