شناسهٔ خبر: 67339894 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴؛

سوئیس ۱ - ۱ آلمان/ فرار میزبان از دوم شدن در گروه با گل ثانیه‌های پایانی+ فیلم

تیم ملی آلمان در دیدار پایانی‌اش در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، با نتیجه ۱ - ۱ مقابل سوئیس به تساوی رسید.

صاحب‌خبر -

تیم‌های ملی آلمان و سوئیس در آخرین دیدارشان در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ و در گروه نخست رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم ملی آلمان که در دو بازی قبلی، پیروزی‌های پرگل و راحتی به دست آورده بود، امشب در بازی با سوئیس به مشکل برخورد و با یک گل از حریف عقب افتاد.  این گل در دقیقه ۲۸ روی یک سانتر از رمو فرویلر از سمت چپ زمین به ثمر رسید. اندویه با ضربه دقیق، دروازه مانوئل نویر را باز کرد.  

البته قبل از این گل آلمانی‌ها یک گل زیبا به ثمر رسانده بودند که VAR آن را مردود اعلام کرده بود.

در ادامه سوئیس همچنان نمایش خوبی داشت و به خوبی در برابر حملات آلمان دفاع کرد. با این نتیجه سوئیس به عنوان تیم نخست راهی دور بعد می‌شد و آلمان در دور بعد باید به مصاف یکی از تیم‌های ایتالیا یا کرواسی می‌رفت. به همین دلیل آلمانی‌ها تا ثانیه‌های پایانی به حملات خود ادامه دادند. البته در این میان سوئیس یک گل دیگر هم زد که آفساید اعلام و رد شد.

در نهایت در دقیقه ۹۲ فولکروگ مهاجم تازه نفس آلمانی‌ها موفق شد روی یک ارسال و با ضربه سر دروازه سوئیس را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

با این نتیجه آلمان هفت امتیازی شد و به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شد و در یک هشتم  احتمالا با یکی از تیم‌های دانمارک، اسلوونی یا صربستان روبرو می‌شود. سوئیس هم با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد و در دور بعد احتمالا با ایتالیا یا کرواسی دیدار خواهد کرد.

<div id="video-display-embed-code_19474712"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8762818/19474712?width=400&height=300"></script></div>
<div id="video-display-embed-code_19474713"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8762818/19474713?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما