شناسهٔ خبر: 67339837 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کسی را انتخاب کنیم که پیگیر مطالبات و مشکلات مردم باشد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: در انتخابات ریاست جمهوری باید کسی را انتخاب کنیم که اصلح بوده و پیگیر حل مشکلات مردم باشد. نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: در انتخابات ریاست جمهوری باید کسی را انتخاب کنیم که اصلح بوده و پیگیر حل مشکلات مردم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای اداری استان عصر یکشنبه به ریاست محمد مهدی اعلایی استاندار در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد.

در این جلسه آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه، حجت الاسلام مصطفوی رئیس کل دادگستری ، فرمانداران ، بخشداران و معاونان استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی نیز حضور داشتند.

آیت الله عابدینی در این جلسه با تبریک عید غدیر خم و گرامیداشت شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ یار ایشان اظهارداشت: غدیر خم انتخاب خداوند بود و رسول خدا مجری انتخاب خدا شد و این عید بزرگترین عید مسلمین است و باید بخوبی جشن گرفته شود.

کسی را انتخاب کنیم که پیگیر مطالبات و مشکلات مردم باشد

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: اولین کسی که بساط انتخابات را راه انداخت خدای متعال است و چون خداوند بهترینها را برمی گزیند و رسول خدا هم مصطفی و هم‌ مجتبی است در انتخابات هم باید سبک و سیاق خدایی را پیشه کرده و کسی را انتخاب کنیم که برای خدمت بهترین فرد باشد.

عابدینی تصریح کرد: هرکس صلاحیت دارد و دنیا طلب نیست و پیگیر مشکلات مردم است را انتخاب کنند. 

امام جمعه قزوین یادآورشد: وظیفه داریم دنبال کسی باشیم که با این انتخاب امیرمومنان شاد شود.

وی اظهارداشت: در تبلیغات باید متوجه باشیم کسانی که در نیروگاه هسته ای سیمان ریختند و تسلیم آمریکا بودند و امروز نعره می کشند باید پرسید چرا انموقع فریاد نزدید و اگر این افراد بر مردم حاکم شوند چه بلایی سرمردم خواهد آمد.

کسی را انتخاب کنیم که پیگیر مطالبات و مشکلات مردم باشد

عابدینی اضافه کرد: رئیس جمهور ما باید دغدعه مند سوریه، لبنان، یمن، فلسطین و غزه باشد و تلاش کنیم فردی شایسته انتخاب شود و همت کنیم سمت درست تاریخ بایستیم و دیگران را راهنمایی کنیم و امیدوار باشیم انتخابات با رقابت و سلامت و امنیت و مشارکت برگزار شود.
 
وی بیان کرد: اگر کسی را انتخاب کردیم که دشمنان ناراحت شدند باید خوشحال شویم.

انتهای پیام

نظر شما