شناسهٔ خبر: 67339649 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایتنا | لینک خبر

گوشی تاشو جدید سامسونگ؛

تازه‌ترین مشخصات فاش شده گلکسی زد فولد 6

ایتنا - سامسونگ در فکر افزایش 100 دلاری قیمت گلکسی زد فولد 6 است، که فروش آن را بسیار سخت‌تر از قیمت نسخه فعلی 1800 دلاری خواهد کرد.

صاحب‌خبر - بازار شایعات همچنان در آستانه رویداد بزرگ بعدی معرفی محصول "Unpacked" سامسونگ که در هفته دوم ژوئیه برگزار می‌شود داغ است. چندین سال است که رویدادهای «Unpacked» سامسونگ، در اواخر تابستان، بیشتر حول گوشی‌های هوشمند تاشو این شرکت متمرکز شده است. این سنت احتمالاً این بار نیز ادامه خواهد داشت و سامسونگ در حال آماده شدن برای نمایش گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 است.
 
به گزارش ایتنا، وبلاگ فناوری هندی Smartprix اطلاعاتی را از یک منبع رسمی منتشر کرده که تمام مشخصات سخت‌افزاری مهم سامسونگ گلکسی فولد 6 را شرح داده است. در نگاه اول، به نظر نمی‌رسد که سامسونگ به‌روزرسانی‌های چشمگیری را در تراشه‌های سری گلکسی فولد در نظر داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ در فکر افزایش 100 دلاری قیمت گلکسی زد فولد 6 است، که فروش آن را بسیار سخت‌تر از قیمت نسخه فعلی 1800 دلاری خواهد کرد.
 
جزئیات منتشر شده توسط Smartprix گویای آن است که زد فولد 6 چینش صفحه‌نمایش دوگانه را مانند مدل‌های قبلی خود حفظ می‌کند، البته با تغییرات جزئی در وضوح صفحه‌نمایش که عمدتاً به به‌روزرسانی جزئی طراحی نسبت داده می‌شود.

 

انتظار می‌رود صفحه نمایش تاشو داخلی آن یک پنل 7.6 اینچی 120 هرتزی، Dynamic AMOLED 2x با رزولوشن 2160 در 1865 پیکسل باشد. صفحه‌نمایش پوشش خارجی احتمالاً کمی عریض‌تر از مدل قبلی است و صفحه‌نمایش آن 6.3 اینچ است. این پنل همچنین از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، رزولوشن ۲۳۷۶ در ۹۶۸ پیکسل دارد و مبتنی بر فناوری Dynamic AMOLED 2X است.
 
سامسونگ احتمالا گلکسی زد فولد 6 را به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز خواهد کرد. همه نسخه‌های این گوشی دارای 12 گیگابایت رم LPDDR5X و گزینه‌هایی برای فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی خواهند بود. البته انتظار می‌رود که سامسونگ این گوشی را با جدیدترین قابلیت‌های Galaxy AI این شرکت تقویت کند.
 

نظر شما