شناسهٔ خبر: 67339622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه باغملک عنوان کرد؛

باید تمام تلاش ما بر حضور حداکثری پای صندوق‌های رای باشد تا بار دیگر دشمن شکست بخورد

ما در آستانه انتخابات هستیم و این حماسه حضور برای همه ما اهمیت دارد ، زیرا برای کشور و امنیت و اقتدار کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت: خداوند را شاکر و سپاس گذاریم که ما را شیعه علی بن ابیطالب و پیرو اهل بیت قرار داد و چه افتخاری و عزتی بالاتر از اینکه ما شیعه علی بن ابیطالب هستیم و خوشا به حال کسانی که مایه زینت اهل بیت هستند و ان شا الله ما در راستای اهداف مهم اهل بیت و چهارده معصوم حرکت کنیم.

سرهنگ پاسدار فاضل عارف ضمن تبریک عید سعید غدیر که بزرگ‌ترین عید است و دهه امامت و ولایت افزود: ما در آستانه انتخابات هستیم و این حماسه حضور برای همه ما اهمیت دارد، زیرا برای کشور و امنیت و اقتدار کشور است، ما پاسدار و نظامی هستیم و حق دخالت در انتخابات را نداریم و در فضای مجازی نیز نباید تبلیغ له یا علیه کسی داشته باشیم تا شان سپاه و پاسداری حفظ شود و اگر می‌خواهیم تبلیغ بکنیم در راستای جهاد تبیین روشنگری شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند باشد.

وی ادامه داد: باید تمام تلاش ما بر حضور حداکثری پای صندوق‌های رای باشد و امنیت انتخابات نیز بسیار مهم است و همه ما موظف هستیم که انتخاباتی در کمال امنیت و آرامش برگزار کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات بحثی فوق العاده مهم است و قصد دشمن این است که خراب کاری کند و هوشیاری و بیداری سربازان امام زمان و پاسداران و بسیجیان نیرو‌های نظامی و انتظامی هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید.


وی عنوان کرد: در یک هفته باقی مانده به انتخابات همایشی به عنوان پیش برندگی انقلاب در سطح شهرستان برگزار خواهد شد و در بحث بصیرت افزایی و روشنگری وظیفه ما است که اقدامات لازم را انجام دهیم و حضور در مساجد را پر رنگ‌تر کنیم.

نظر شما