شناسهٔ خبر: 67339488 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

محسن هاشمی: در سال‌های اخیر سفره مردم نابود شد

خبرگزاری ایلنا

محسن هاشمی رفسنجانی، در گردهمایی حامیان مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در شرایطی قرار گرفتیم که در سال‌های اخیر سفره مردم نابود شد و در وضعیتی قرار گرفتیم که فقر در حال فراگیری است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

هاشمی رفسنجانی گفت: در شرایطی قرار گرفتیم که در سال‌های اخیر سفره مردم نابود شد و در وضعیتی قرار گرفتیم که فقر در حال فراگیری است. در بعد فرهنگ هم کسانی که مدعی فرهنگ بودند نتوانستند کار‌ها را طوری مدیریت کنند که بتوانند اکثریت مردم را جذب کند.

محسن هاشمی رفسنجانی در گردهمایی حامیان مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مجموعه ورزشی شهید شیرودی در سخنانی گفت: مردم ایران به دنبال ایرانی آزاد و آباد و زندگی در شأن خودشان هستند و برای عزت اسلام عزت ایران و عزتی در شأن خودشان انقلاب کردند.

وی ادامه داد: در شرایطی قرار گرفتیم که در سال‌های اخیر سفره مردم نابود شد و در وضعیتی قرار گرفتیم که فقر در حال فراگیری است. در بعد فرهنگ هم کسانی که مدعی فرهنگ بودند نتوانستند کار‌ها را طوری مدیریت کنند که بتوانند اکثریت مردم را جذب کند.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: باید با رای خود که مانند یک رفراندوم است و ان‌شاءالله به میدان می‌آیید و باید در کنار هم تغییر را انتخاب کنیم. در مناظره‌های انتخاباتی یک کاندیدا قول طلا داد، یکی قول تسهیلات داد، هریک قول و وعده‌ای دادند، اما پزشکیان قولی که از انجام آن‌ها اطمینان نداشته باشد را نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: او آمده که پس از جلب رأی شما مردم عزیز خواسته‌های شما را با بزرگان و مقامات کشور در میان بگذارد و با جلب نظر آن‌ها بتواند این خواست‌ها و مطالبات را پیگیری و محقق کند، با رای شما در پای صندوق‌های رأی این پیام مخابره خواهد شد که ما خواستار تغییر سیاست‌ها هستیم.

هاشمی تصریح کرد: آقای خاتمی تصمیم گرفت در این انتخابات با جدیت شرکت کند و از پزشکیان حمایت کرد و می‌بینید که افراد زیادی از اقشار مختلف مردم از کارگران تا پزشکان و مهندسان و متخصصان همگی از پزشکیان حمایت کردند و امیدوارند که تغییر و بهبود در شرایط کشور رقم بخورد.

نظر شما