شناسهٔ خبر: 67339430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

مشارکت گسترده در انتخابات قدرت ایران در نظم نوین را افزایش می دهد

مشهد- مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: برای قدرت داشتن در نظم نوین جهانی و قوی شدن پایه های داخلی نیاز به مشارکت داریم و در این میان تولید قدرت داخلی، به انتخاب اصلح‌ بستگی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسین طائب، در اولین جلسه شورای اداری بسیج در سال ۱۴۰۳ که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران همچنان داغدار شهادت آیت‌الله رئیسی هستند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه مسئولان به عنوان خادم ملت باید راه شهدا را ادامه دهند، خاطرنشان کرد: صبوری ملت ایران خود را در تشییع پیکر شهدا نشان داد و این خلق حماسه باید به حماسه حضور انتخابات متصل شود.

وی با خاطرنشان کردن اینکه راهبرد دولت رئیسی تولید قدرت درون‌زا، تعامل با همسایگان و قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی بود، افزود: دولت آقای رئیسی از کشورهای همسایه شروع کرد و با بلوک‌های قدرت تعامل برقرار کرد. نتیجه این شد که عضو بریکس و شانگهای شدیم، با روسیه، چین، عربستان و… ارتباطات خود در حوزه‌های مختلف را توسعه دادیم و در سایر عناصر قدرت نیز پیشرفت کردیم.

طائب ادامه داد: رسیدن تولید نفت به سه میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه حاصل عملکرد دولت سیزدهم است، اما به دلیل عدم تبلیغات مناسب و همچنین چون هنوز این همه پیشرفت دولت سیزدهم منجر به تغییر در سفره مردم نشده بود، پیشرفت‌های دولت آقای رئیسی برای مردم ناشناخته باقی ماند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: دولت قبل تمام سیستم‌های دور زدن تحریم را جمع کرد و به همین دلیل پس از حضور ترامپ به چالش خوردیم، دولت آقای رئیسی به این جمع‌بندی رسید که باید به سمت چند قطبی برود و تعامل خود را با تمام دنیا مثبت کند.

وی به پیشرفت و اقتدار ایران اشاره کرد و افزود: زمانی آمریکایی‌ها برای کنترل ایران، از ۱۱ ناو هواپیمابر خود، ۱۰ ناو را به منطقه آوردند، اما اقتدار نظامی ایران باعث شد به این نتیجه برسند که باید به تدریج تمام ناوهای خود را از این منطقه خارج کنند.

طائب با بیان اینکه امروز هژمونی آمریکا شکسته شده است، عنوان کرد: اگر اقتدار داشته باشیم، طرف مقابل عقب می‌نشیند، اما اگر ببیند نیاز داریم، مدام جلو می‌آید تا امتیاز بگیرد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه باید با حضور گسترده در انتخابات، دشمن را بیش از پیش ناامید کرد، افزود: انتخابات صحنه نفرت‌پراکنی نیست؛ بلکه صحنه رقابت است و هر که بهتر نظر مردم را جلب کند، پیروز می‌شود.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز ما به علت مشارکت گسترده مردم در انتخابات است، اظهار کرد: برای قدرت داشتن در نظم نوین جهانی و قوی شدن پایه‌های داخلی نیاز به مشارکت داریم و در این میان تولید قدرت داخلی، به انتخاب اصلح بستگی دارد.

نظر شما