شناسهٔ خبر: 67339415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه سبزوار: معیار نامزد اصلح نزدیکی با گفتمان رهبری است

سبزوار- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: معیار نامزد اصلح تبعیت از رهبری، نزدیکی با گفتمان رهبر معظم انقلاب و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی است. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،‌ حجت الاسلام علی خداشاهی شامگاه یکشنبه در نشست تبیین با موضوع "مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح" در جمع فرهنگیان در جوانسرای اسرار سبزوار افزود: در کنار اهمیت مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات، مردم باید نامزد اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: در صورتی که خط سیر انتخابات بر اساس چهارچوب منظومه اسلام طراحی شود بالاتر از شعار "مرگ بر منافق" جواب می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه سبزوار گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و برگزاری انتخابات باشکوه، مایه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و حق مردم ایران ایستادن بر قله دنیاست، چنانکه در برخی حوزه ها به برکت انقلاب و حضور مردم در صحنه های مختلف به این جایگاه رسیده ایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه سبزوار: معیار نامزد اصلح نزدیکی با گفتمان رهبری است

حجت الاسلام خداشاهی با اشاره به برخی دیگر از ویژگی های نامزد اصلح افزود: نامزد اصلح، مسیر خود را در سیاست خارجی زیر چتر دیپلماسی التماسی قرار نمی دهد بلکه دیپلماسی عزت و اقتدار را برمی‌گزیند.

وی با اشاره به برخی ابعاد سیاست خارجی جمهوری اسلامی در دولت شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: گفتمان عزتمندانه، استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای تقویت سیاست خارجی و برقراری ارتباط با کشورهای همسایه و عضویت در سازمان‌های مهم بین المللی برخی از این دستاوردها بوده است.

با شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در اردیبهشت امسال، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه، هشتم ماه جاری برگزار می‌شود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما