شناسهٔ خبر: 67339277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

عملکرد ناحیه مقاومت بسیج دزفول در سطح کشور قابل دفاع است.

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در هفتمین جشنواره مالک اشتر در سپاه و بسیج در دزفول با دعوت همه قشرهای جامعه به مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح وظیفه‌ای همگانی است که در این زمینه نقش بسیجیان بسیار پررنگ است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ بهروز حکمت پور با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف تبیینی در مساجد و اقشار دزفول افزود: نشست‌های تبیینی با بهره گیری از اساتید برجسته کشوری و استانی به عنوان اولویت در حال برگزاری است.

وی با اشاره به طیف گسترده فعالیت‌های بسیج ادامه داد: ناحیه مقاومت بسیج دزفول توانسته است در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی، آموزشی، امنیتی و نظامی عملکرد قابل دفاعی در سطح کشور داشته باشد.

رده‌ها و معاونت‌های موفق ناحیه مقاومت بسیج دزفول در سال ۱۴۰۲ در این آیین تجلیل شدند.

رده‌های تربیت آموزش نظامی بسیج، فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرهنگی و هنری، حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اطلاعات، نیروی انسانی، بسیج مساجد و محلات و دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران در این آیین به عنوان رده‌ها و معاونت‌های برتر ناحیه مقاومت بسیج دزفول تجلیل شدند.

همچنین حوزه‌های مقاومت جعفر طیار، انصارالحسین(ع) و حوزه خواهران حضرت معصومه(س) به عنوان حوزه‌های برتر ناحیه مقاومت بسیج تجلیل شد.

چندی پیش نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات‌ متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ۱۰ها فروند موشک و پهپاد با عملیاتی به نام «وعده صادق» مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

نظر شما