شناسهٔ خبر: 67339065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

همایش ورزشکاران و تجلیل از آنان در فردیس برگزار شد+تصاویر

همایش ورزشکاران با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات همراه با تجلیل از آن ها در فردیس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، همایش ورزشکاران، قهرمانان و هیئت‌های ورزشی شهرستان فردیس،  به جهت مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسؤل بسیج ورزشکاران استان، ریاست اداره ورزش شهرستان، رئیس اتاق اصناف و جمعی از مسئولین و فعالان ورزشی همراه با تجلیل از قهرمانان ورزشی در سالن شهید مرتضی آوینی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهرستان فردیس برگزار شد.

 

وی گفت: شهرستان فردیس همیشه جزو شهرستان‌های پیشرو و پیشتاز استان در ورزش بوده و بر همین اساس جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

فلاح نژاد افزود: شهرستان فردیس دارای ظرفیت‌های خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی است و ورزشکاران شهرستان در سطح ملی و بین‌المللی موفق به کسب رتبه‌های برتر قهرمانی شده‌اند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: تجلیل از قهرمانان و ورزشكارانی كه باعث به اهتزار درآمدن پرچم مقدس كشورمان هستند، یك وظیفه است.

 

وی افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، ورزشکاران با پایبندی به اصول و ارزش های دینی کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام در رابطه با انتخابات پیش رو، گفت: ورزشکاران جایگاه حائز اهمیتی در انتخابات دارند و می‌توانند یک انتخابات پر شورتر و با مشارکت بالاتر را در جامعه مهیا کنند.

نظر شما