شناسهٔ خبر: 67338898 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

منافع مردم اولویت شهید رئیسی بود - اکونیوز

اقتصاد ایران: قزوین- استاندار قزوین گفت: آیت الله رئیسی با اولویت گذاری منافع مردم و تاکید بر آرمان های انقلاب اسلامی دولت را پیش برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان قزوین اظهار کرد: آیت رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود نشان دادند که می‌توان با طهارت بخشیدن به قدرت، اصالت دادن به اخلاق، رعایت صداقت و امانت داری و سپردن امور به کسانی که باور به توان ایرانی دارند به بهترین شکل ممکن کشور را پیش برد.

وی افزود: البته هرچند این دوره کوتاه بود ولی ایشان نشان دادند که می‌توان بزرگترین مشکلات را با پرداخت کمترین هزینه انجام داد و آیت الله رئیسی با اولویت گذاری منافع مردم و تاکید بر آرمان‌های انقلاب اسلامی دولت را پیش برد.

اعلایی با بیان اینکه مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های دولت قرار داشت و دیگر افراد مفسد خط قرمز دولت نبود، گفت: اقدامات مطرح شده و بسیاری از اقدامات دیگر نشانگر تلاش‌های دولت خدمتگذار است و این اقدامات دولت آیت الله رئیسی را به یک دولت شاخص و تراز تبدیل کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: دستاوردهای دولت بر کسی پوشیده نیست البته اشکالاتی هم بوده است ولی جریان حاکم بر سیاست گذاری کلان کشور دغدغه مند به مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

نماینده عالی دولت اظهار داشت: آن چیزی که دولت سیزدهم را روی کار آورد و باعث افتخار ایران و ملت‌های جهان اسلامی شد خواست و اراده مردم بود و از این پس هم مردم مسیر پیش رو را انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: در شرایط فعلی به عنوان آخرین اقدام دولت برگزاری انتخابات پیش رو می‌باشد و موظف هستیم با دقت و امانت داری بیشتر انتخابات را برگزار و امانت مردم را به منتخب بعدی بسپاریم.

اعلایی گفت: در سطح استان با دقت و درایت انتخابات برگزار خواهد شد و نسبت به تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نگاه واحدی وجود دارد و هرکدام از آنها می‌تواند با اقبال مردم اداره کرد کشور را در اختیار بگیرد و مجریان انتخابات هیچ گونه جانب داری نخواهند داشت.

استاندار قزوین اضافه کرد: به عنوان نماینده عالی دولت در استان اعلام می‌کنم تا پایان انتخابات سخت گیرانه ترین برخوردها با جانب داران و از بین برندگان عدالت انتخاباتی اجرا خواهد شد و کمترین تخلف بیشترین مجازات را در پی خواهد داشت و در صورت هرگونه جانب داری همان روز مسئول مربوطه جابجا خواهد شد.
وی ادامه داد: البته مجریان انتخابات باید رفتار نامزدهای انتخاباتی را براساس قانون رصد کنند و نسبت به هرگونه تخلف اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: فردای انتخابات روز جشن ملی جمهوری اسلامی ایران است و همه مردم این روز بزرگ را جشن خواهند گرفت.

نظر شما