شناسهٔ خبر: 67338686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

شرکت پرشور در انتخابات قدرت ملی را در جهان به نمایش می‌گذارد

سردار «کوشکی» بر بصیرت لازم در انتخابات و انتخاب کاندیدا‌های اصلح تاکید کرد و ادامه داد: باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که وام دار کسی نباشد و با شرکت پرشور در انتخابات قدرت ملی را به رخ جهانیان بکشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز، سوم تیرماه در آیین تجلیل از خادمین و عوامل اجرایی راهیان نور و تشییع شهدای گمنام و اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور استان فارس، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: انقلاب اسلامی شعبه‌ای از غدیر است، اما با این تفاوت که وقتی امام روح الله (ره) در انقلاب اسلامی در تمام شرایط سخت به ویژه دفاع مقدس فراخوان داد، همه از جان خود گذشتند و به سوی میدان جنگ برای دفاع از اسلام، سرحدات این سرزمین و مردمان کشور روانه شدند.

وی افزود: بنابه گفته امام خمینی (ره) علت از پیدایش انقلاب اسلامی، زمینه سازی برای ظهور حجت (عج) است و شهدای ما جان خود را فدا کردند که امروز مردم کشورمان بتوانند به ماموریتی که بر دوش ما خداوند گذاشت، راحت‌تر عمل کنیم بنابراین برای رسیدن به هدف نهایی انقلاب شکوهمندمان باید پرچم جمهوری اسلامی را به دست کسی به عنوان رئیس جمهور بسپاریم که بتواند راهبرد خوبی باشد.

سردار کوشکی با بیان اینکه شهدا مکتب داران بسیار وارسته و زبده‌ای بودند و به ما درس ایستادگی، مقاومت و بصیرت آموختند، تاکید کرد: وقتی نگاه به رفتار و گفتار خادم الشهدا می‌کنند، مردم باید یاد شهدا در ذهن آن‌ها تداعی شود چراکه خادم‌ها پرچم نمایشگر سبک و سیره زندگی شهدا هستید بنابراین نسبت به این موضضوع اهتمام داشته باشیم همچنین انتظار از خادم الشهدا این است که تصویری واضح از شهید ارائه دهد و به عنوان خادمی شهدا افتخار خادمی کسانی را داریم که زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند و مایه سعادت مندی است که دیگر نمایشگر رفتار شهدا باشیم.

این استاد دانشگاه فرهنگ ایثار و شهادت را مایه دوام کشور دانست و گفت: در کشوری زندگی می‌کنیم که برای پیدایش حکومت و انقلاب اسلامی، استمرار و استقامت آن شهید دادیم لذا باید گفت که فرهنگ ایثار و شهادت مایه دوام کشور است همچنین همه آدم‌ها در این دنیا حامل یک پرچم هستند و این پرچم در مسیر الهی یا مسیر شیطانی به اهتزاز در آمده و انسان‌ها در جبهه الهی و یا در مقابل حضور دارند بنابراین باید جناح خود را مشخص کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس تصریح کرد: شهدای گمنام امروز مهد نور افشانی برای مردم است و به قبله فرهنگی شهر‌ها تبدیل شدند که امیدوارم امسال میزبان شهدای گمنام هستیم بتوانیم بهره کافی از حضور و وجود پیکر‌های مطهر شهدای گمنام داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: در آستانه تصمیم اساسی قرار داریم که می‌تواند سرنوشت این کشور را به هر شکل تعیین کند چراکه ۹۵ درصد از اختیارات کشور ر دستان رئیس جمهور است بنابراین کسی که می‌خواهد پرچم داری این کشور باید شایستگی‌ها را داشته باشد.

سردار کوشکی ضمن انتقاد از سخنان برخی از چهره‌های سیاسی درخصوص شهید رئیسی، ادامه داد: کسانی که باعث خیلی از سختی‌های امروز مردم هستند، این روز‌ها در سخنانی مطرح می‌کنند که مایه تاسف است و نباید برای ایراد دیدگاه‌های خود، دیگران را علی الخصوص شهید آیت الله رئیسی تخریب کنند.

این استاد دانشگاه بر بصیرت لازم در انتخابات و انتخاب کاندیدا‌های اصلح تاکید کرد و ادامه داد: باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که وام دار کسی نباشد و با شرکت پرشور در انتخابات قدرت ملی را به رخ جهانیان بکشیم و غفلت جریان حزب الله می‌تواند لطمه‌ای بزند که جبران آن سخت خواهد بود بنابراین باید در این انتخابات هوشیار باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در پایان سخنان خود بر دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما