شناسهٔ خبر: 67338568 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

شهادت مامور پلیس در شهرستان شادگان + جزئیات

فرمانده انتظامی شادگان گفت: مامور جان بر کف فراجا استوار یکم «کامران مسعودی تبار» در راه امنیت مردم به درجه رفیع شهادت نائل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ سید قاسم موسوی عصر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه روز (پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) مأموران گشت پاسگاه انتظامی آبشار این شهرستان حین گشت‌زنی در جهت برقراری نظم امنیت عمومی شهروندان در یکی از مناطق شهرستان، ۲ نفر راکب موتورسیکلت به سمت خودروی پلیس اقدام به تیراندازی کردند.

وی افزود: مأموران پلیس بلافاصله با اقدام شجاعانه به سمت این ۲ نفر شرور تیراندازی کردند که پس از زمین گیر شدن افراد، مهاجم با رها کردن موتورسیکلت و سلاح کلاشینکف از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان بیان کرد: پس از این درگیری مسلحانه با تشکیل چندین اکیپ عملیاتی انتظامی تعداد پنج نفر از عاملان و همدستان افراد مهاجم دستگیر و تعداد پنج قبضه سلاح کلاشینکف و مهمات مربوطه کشف شد.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: متأسفانه استوار دوم کامران مسعودی‌تبار در این عملیات مجروح شده بود، پس از انتقال به بیمارستان و به رغم تلاش پزشکان این مأمور فداکار شامگاه امروز به درجه رفیع شهادت نائل شد. / مهر

نظر شما