شناسهٔ خبر: 67338538 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

روایت دختر زاکانی از تصور اشتباهی که برخی رسانه ها نسبت به او دارند + ویدئو | پدرم ۲۰ سال اجاره نشین بودند

کوچکترین دختر زاکانی گفت: تصویر اشتباهی که برخی مردم نسبت به ایشان دارند، خشمگین بودن و اهل دعواهای سیاسی بودن پدرم است، که اصلا درست نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین ، دختر علیرضا زاکانی، کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در گفت‌وگوی صمیمی شبکه خبر، گفت: پدرم هر جا ببیند که ظلمی به مردم می‌شود یا خلاف واقع‌گویی‌هایی گفته می‌شود، ایشان بر نمی‌تابد.

وی ادامه داد: شجاعت بزرگترین نقطه قوت ایشان است. ایشان اهل مصلحت اندیشی و حساب و کتاب‌های دنیایی نیستند. هر جا ظلمی اتفاق می‌افتد با تمام وجود می‌ایستند و مقابله می‌کنند.

نظر علیرضا زاکانی در مورد اجماع در جبهه انقلاب | ویدئو

دختر زاکانی گفت: تصویر اشتباهی که برخی مردم نسبت به ایشان دارند، خشمگین بودن ایشان و اهل دعواهای سیاسی بودن است در صورتی که اینطور نیست. در خانواده و بین دوستان‌شان به شدت شخصیت مهربان، شوخ و رئوف دارد.

وی گفت: پدرم سه دختر دارند که بنده آخرین دختر ایشان هستم. این که گفته شده بود که بنده فرزند شهیدم، هرگز درست نیست. مادرم هم همسر شهید نیستند و مادرم اولین همسر پدرم هستند. مادرم تحصیلات سطح سه حوزه دارند و در کنار نقش مادری، فعالیت اجتماعی و فرهنگی دارند. پدرم ۲۰ سال اجاره نشین بودند. در ابتدای زندگی هم زمان با دوره دانشجویی، مسافرکش هم بودند. برای پدرم در کنار خانواده بودن بهترین تفریح است و بازی با نوه‌هاست. پدربزرگم از دوستان تختی بودند و پدرم هم به کشتی علاقمند است.

دختر زاکانی ادامه داد: پدرم وقت دیدن فیلم و سریال تلویزیون را ندارند اما مسابقات حسن یزدانی و تیلور و کشتی را می‌بینند. پدرم بسیار مهربان، رئوف، صادق، خستگی‌ناپذیر و پر پشتکار هستند.

نظر شما