شناسهٔ خبر: 67338419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهادت مامور پلیس در شهرستان شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: مامور جان بر کف فراجا استوار کامران مسعودی تبار در راه امنیت مردم به درجه رفیع شهادت نائل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: ساعت ۱۸:۱۵ روز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ مأموران گشت پاسگاه انتظامی آبشار این شهرستان حین گشت‌زنی در جهت برقراری نظم امنیت عمومی شهروندان در یکی از مناطق شهرستان، ۲ نفر راکب موتورسیکلت به سمت خودروی پلیس اقدام به تیراندازی کردند.

وی افزود: مأموران پلیس بلافاصله با اقدام شجاعانه به سمت این ۲ نفر شرور تیراندازی کردند که پس از زمین گیر شدن افراد مهاجم با رها کردن موتورسیکلت و سلاح کلاشینکف از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان اضافه کرد: پس از این درگیری مسلحانه با تشکیل چندین اکیپ عملیاتی انتظامی تعداد ۵ نفر از عاملین و همدستان افراد مهاجم دستگیر و تعداد ۵ قبضه سلاح کلاشینکف و مهمات مربوطه کشف شد.

موسوی تصریح کرد: استوار دوم کامران مسعودی‌تبار در این عملیات مجروح شده بود، پس از انتقال به بیمارستان و علی‌رغم تلاش پزشکان این مأمور فداکار شامگاه امروز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، مردم فهیم و خانواده محترم وی، علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان این شهید عزیز را از درگاه خداوند منان خواستار است.

نظر شما