شناسهٔ خبر: 67338010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک فعال سیاسی اصلاح طلب: تنها راه پیشرفت و اعتلای کشور صندوق رای است+فیلم

زنجان - ایرنا- یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تنها راه پیشرفت و اعتلای کشور صندوق رای است و همه باید در انتخابات حضور حداکثری برای انتخاب اصلح داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی رجایی یکشنبه شب در ستاد مرکزی انتخاباتی مسعود پزشکیان در زنجان با بیان اینکه تنها راه موجود، حضور پای صندوق رای است، افزود: هیچ راهی به جز این مسیر وجود ندارد و مردم باید انتخاب کنند و این به دست همه افراد است.
وی گفت: اگر افراد رای ندهند هیچ هنری نکرده‌اند بجز اینکه فردی را با رای پایین به پاستور می‌فرستند؛ اگر کاری نکنیم این اتفاق رخ خواهد داد.
رجایی با بیان اینکه مردم باید فردی صادق را انتخاب کنند و این ویژگی در مسعود پزشکیان وجود دارد، افزود: مسعود پزشکیان به‌دنبال دفاع از حق مردم است و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: پزشکیان به‌دنبال اجماع و عدالت است که جمهوری اسلامی منهای عدالت معنا ندارد.
این فعال سیاسی گفت: پزشکیان به‌دنبال عدل بوده و با قومیت و مذهب کار ندارد و نگران وضعیت مهاجران است.
رجایی با بیان اینکه پزشکیان اتاق نخبگان تشکیل خواهد داد، گفت: نخبگان باید در راس قرار گیرند و این نامزد انتخابات به این نکته توجه لازم را دارد.

پزشکیان فرد صادق و سالمی است

یک فعال سیاسی نیز در ستاد پزشکیان در زنجان، گفت: پزشکیان فرد صادق و سالمی است و سلامت اخلاقی و مالی دارد.

جواد اطاعت با بیان اینکه در زمان حاضر کشورمان در حوزه های گوناگون با معضلات و مشکلات متعددی مواجه است، گفت: باید با انتخاب فرد اصلح برای حل مشکلات کشور تلاش کرد.

این کارشناس سیاسی گفت: ایران از نظر منایع و ذخایر ثروت کم نظیری در جهان دارد و هفت درصد منابع جهان در اختیار این کشور است اما آنگونه که باید و شاید از این منابع، استفاده و سرمایه گذاری بهینه نکرده ایم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه کشورمان در حوزه جاذبه های گردشگری، دهمین کشور جهان است، ادامه داد: کشورهای دیگر درآمد هنگفتی از این صنعت دارند و سرمایه‌گذاری بهینه ایران در این حوزه می تواند ثروت آفرینی کند.

این کارشناس با بیان اینکه یک اشتباه این بود که منابع کشور صرف حوزه خدمات شده در حالیکه باید برای حوزه‌های های دیگر از قبیل تولید صرف می‌شد، گفت: سیاست های نادرست این وضعیت را موجب شده است.

به گزارش ایرنا براساس ماده ۶۶ قانون انتخابات، فعالیت انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری به طور رسمی از تاریخ اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه مورخ هفتم تیرماه ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

نظر شما