شناسهٔ خبر: 67337752 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

حمله جلیلی به ظریف: یک جهان فرصت را نادیده گرفتند؛ به جای اینکه فکر جهش باشند، به دنبال این بودند که به فلان قدرت امتیاز بدهند

جلیلی در جمع هواداران خود گفت: کسانی که می‌گفتند حتی نمی‌توانیم نفت بفروشیم، می‌گفتند حتی ماه دیگر اگر فلان امتیاز را به فلان کشورها ندهیم حتی نمی‌توانیم حقوق بدهیم، الان مدعی شده‌اند. وی افزود: یک جهان فرصت را نادیده گرفتند و به جای اینکه فکر جهش باشند به دنبال این بودند که با فلان قدرت بروند امتیاز بدهند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جلیلی در جمع هواداران خود گفت: کسانی که می‌گفتند حتی نمی‌توانیم نفت بفروشیم، می‌گفتند حتی ماه دیگر اگر فلان امتیاز را به فلان کشورها ندهیم حتی نمی‌توانیم حقوق بدهیم، الان مدعی شده‌اند.
 
بخشهایی از اظهارات وی به شرح زیر است: 
 
شهید رئیسی معطل نمی شد که فلان فعالیت اقتصادی که با فلان توافق انجام شود.
 
 روابط ما با کشورهای همسایه با اراده شهید رئیسی باز شد نه با کلیدهای جعلی.
 
 کسانی که می‌گفتند حتی نمی‌توانیم نفت بفروشیم، می‌گفتند حتی ماه دیگر اگر فلان امتیاز را به فلان کشورها ندهیم حتی نمی‌توانیم حقوق بدهیم، الان مدعی شده‌اند.  اقتصاد را تعطیل کردند و الان همین‌ها مدعی اداره کشور و مردم هستند. 
 
 یک جهان فرصت را نادیده گرفتند و به جای اینکه فکر جهش باشند به دنبال این بودند که با فلان قدرت بروند امتیاز بدهند.
<div id="video-display-embed-code_1711513" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.entekhab.ir/fa/news/play/embed/794799/1711513?width=400&height=300"></script></div>
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما