شناسهٔ خبر: 67337703 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

هادی سیاسی سپاه الغدیر یزد:

جهاد تبیین زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

«آخوندزاده» گفت: در این برهه نیز لازم است با تبیین نقش و اهمیت انتخابات پیش رو در سرنوشت کشور، علاوه بر شروت خود دیگران رانیز به این امر دعوت کنیم تا شاهد برگزاری یک انتخابات با شکوه، انقلابی و پرتوان برای رفع مسائل و مشکلات کشور مان باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، نشست تبیینی با موضوع اهمیت شرکت در انتخابات با حضور «آخوندزاده» هادی سیاسی سپاه الغدیر استان یزد، مدیرکل هواشناسی و کارکنان در محل سالن اجتماعات اداره کل هواشناسی یزد برگزار شد. 

در این جلسه هادی سیاسی سپاه الغدیر استان یزد، با بیان اینکه امروز اولویت اول شرکت درانتخابات است، اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات نقشه دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب خواهد کرد. 

آخوندزاده گفت: در این برهه نیز لازم است با تبیین نقش و اهمیت انتخابات پیش رو در سرنوشت کشور، علاوه بر شروت خود دیگران رانیز به این امر دعوت کنیم تا شاهد برگزاری یک انتخابات با شکوه، انقلابی و پرتوان برای رفع مسائل و مشکلات کشور مان باشیم.

وی با اشاره به نقش رئیس جمهور بیان داشت در دوره‌هایی دیده‌ایم که یک رئیس‌جمهور یا یک دولت چقدر باعث رشد کشور در عرصه‌های مختلف شده و گاه یک دولت یا رئیس‌جمهور خود تبدیل به مانعی برای پیشرفت و حل مشکلات کشور شده‌است. 

هادی سیاسی سپاه الغدیر استان یزد اظهار کرد: شهید رئیسی همچون شهید رجایی که طول عمر ریاست جمهوری کوتاهی داشت و هنوز الگوی بسیاری از دولت‌ها می‌باشد، آثار و برکات فراوانی داشت و اقدامات ایشان در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی به چشم می‌خورد. 

وی خاطرنشان کرد: امروز نه تنها شرکت در انتخابات وظیفه و تکلیف ما است، بلکه باید دیگران را هم به شرکت در این رویداد سرنوشت ساز کشور دعوت کنیم.

در این جلسه همچنین شرکت کنندگان سوالات و نظرات خود در رابطه با انتخابات را مطرح کردند و پرسش و پاسخ بخش پایانی این نشست بود.

انتهای پیام/

نظر شما