شناسهٔ خبر: 67337653 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مشارکت در انتخابات حق و تکلیف است - اکونیوز

اقتصاد ایران: ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم مشارکت جدی در انتخابات پیش روی تاکید کرد و آن را حق و تکلیف دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر یکشنبه در دیدار با مدیران مدارس سمپاد استان، ضمن تبریک ایام و عید غدیر خم با تاکید بر لزوم جدی گرفتن انتخابات پیش رو، آن را حق و تکلیفی بر گردن همه دانست و افزود: در هفته قوه قضائیه یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی و همینطور شهید رئیسی را گرامی می‌داریم.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و تکیه داشتن مقام معظم رهبری روی سند تحول و نقد بر سند ۲۰۳۰ از نگاه غیرت ملی پیش از نقد محتوایی، بیان کرد: معتقدم که آموزش و پرورش باید به دامن دولت برگردد و این واگذاری و بیرون‌سپاری‌ها کار درستی نیست.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: مازندران قطب نساجی بوده اما سال‌ها این صنعت زمین خورده است و بلایی که بر سر مدارس آمده نیز همین است.

وی با بیان اینکه در حقیقت استعدادها سرمایه هستند، افزود: ذهن و مغز استان‌ها نیز متفاوت است، از زمین مستعدتر باید بهره‌برداری بیشتری کنیم و اگر در مدارس به مساله آموزش توجه کرده و به بحث تربیت توجه نکنیم، خطرش جدی است.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: یکی از کلان مسئله‌های ما ضعف معرفت و باور دینی است و اگر اطلاعات و معرفت بالا و باور و ایمان محکم باشد انسان صیانت پیدا می‌کند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه دعوت خارجی‌ها از دانشجو به دانش‌آموزان نخبه رسید، گفت: علت استقبال و دلخوش کردن به این دعوت‌نامه‌ها این است که نخبگان در داخل سرخورده می‌شوند، در حالی که باید از اینها استفاده کرده و بهره ببریم.

برچسب‌ها:

نظر شما